• Σχόλιο του χρήστη 'Πανελλήνια Ένωση Διδασκόντων Ιταλικής Γλώσσας' | 6 Μαΐου 2020, 04:01

    Πραγματική και θεσμική επαναφορά της «δεύτερης ξένης γλώσσας» και στο λύκειο. Ιταλικά, Γαλλικά και Γερμανικά. Κατά καιρούς υπήρχε μόνο η θεωρητική δυνατότητα, γιατί παρόλο που πολλά παιδιά επέλεγαν τη Β` ξένη γλώσσα, τελικά δεν την διδάσκονταν. Με το πρόσχημα ότι δεν υπήρχαν διορισμένοι καθηγητές, ανάγκαζαν τα παιδιά να διαλέξουν άλλο μάθημα. Δυνατότητα σχηματισμού μικρών τμημάτων μόνο στη διδασκαλία Β` ξένης γλώσσας. Η δημιουργία μικρότερων τμημάτων είναι απαραίτητη ιδίως κατά την εκμάθηση ξένων γλωσσών στο λύκειο διότι εφαρμόζεται η επικοινωνιακή μέθοδος διδασκαλίας της ξένης γλώσσας και τα παιδιά συνεπώς πρέπει να αποκτούν δεξιότητες και ικανότητες και όχι μόνο γνώσεις. Αναγκαίος ο μικρός αριθμός μαθητών ώστε να υπάρχει επικοινωνιακή διάδραση εντός του μαθήματος. Πλεονέκτημα για τους μαθητές, για του διδάσκοντες και συνεπώς και για την κοινωνία όπου βασικό εφόδιο είναι η Πολυγλωσσία. Να σημειωθεί ότι υπάρχουν Πανεπιστημιακές σχολές που απαιτούν Β` ξένη γλώσσα, πχ ιταλικά, όπως τα Τμήματα Ιταλικής Γλώσσας & Φιλολογίας στο ΕΚΠΑ και στο ΑΠΘ όμως δεν παρέχεται από το δημόσιο σχολείο η δυνατότητα να τη διδαχτούν οι μαθητές πανελλαδικά, ενώ είναι ένα από τα μαθήματα που εξετάζονται στις Πανελλήνιες. Νικόλαος Μάρκου