• Σχόλιο του χρήστη 'Γιώτα Σταυρίδου' | 6 Μαΐου 2020, 06:29

    Διαφωνώ ριζικά με την εισαγωγή μιας ξένης γλώσσας στο Νηπιαγωγείο. Η πολυετής εμπειρία μου στο χώρο της προσχολικής εκπαίδευσης, οι ακαδημαϊκές μου γνώσεις, αλλά και η εμπειρία μου ως μητέρα, δεν μου επιτρέπουν να μην παρέμβω σε μία τόσο σημαντική ρύθμιση. Τα νήπια ακόμα δεν έχουν κατανοήσει τη δομή της μητρικής τους γλώσσας, τον προφορικό λόγο, δεν έχουν κατακτήσει τη γραφή, ούτε την ανάγνωση. Στο ιδιαίτερα ευαίσθητο αυτό στάδιο, δεν θα πρέπει να δημιουργήσουμε σύγχιση στα παιδιά, προσπαθώντας να διδάξουμε μία ξένη γλώσσα. Άλλωστε, αυτό είναι κάτι που θα το κάνουν αργότερα και δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να γίνει από τόσο νωρίς. Τα νήπια έχουν άλλες γνωστικές και ψυχοπαιδαγωγικές ανάγκες και σε αυτές θα πρέπει να εστιάσουμε. Η μόνη ανάγκη, που βλέπω να εξυπηρετεί η δεδομένη ρύθμιση, είναι ο διορισμός καθηγητών της αγγλικής γλώσσας. Κατανοώ τα κίνητρα, αλλά, ας βρει το ΥΠΕΠΘ άλλο τρόπο να μειώσει την ανεργία σε αυτόν τον κλάδο. Τα Νηπιαγωγεία έχουν ανάγκη από επιπλέον Νηπιαγωγούς, (που, επίσης, υπάρχει ανεργία στον κλάδο) όχι από καθηγητές αγγλικών.