• Σχόλιο του χρήστη 'Χριστίνα Αλμπάνη' | 6 Μαΐου 2020, 07:49

    Η υιοθέτηση του εκπαιδευτικού εμπιστοσύνης σε κάθε σχολική μονάδα θα δημιουργήσει παρερμηνείες και εμπόδια στην παιδαγωγική και μαθησιακή διαδικασία. Είναι πολύ σημαντικό οι εκπαιδευτικοί που θα επιλεγούν να μην έχουν μία περιοδική επιμόρφωση αλλά μία σταθερή και συγκεκριμένη εξειδίκευση σε τομείς όπως η ψυχολογία, προβληματα συμπεριφοράς, στήριξη ευπαθών ομάδων κα. Ο στόχος θα πρέπει να είναι η γνώση απο την μεριά του εκπαιδευτικού που θα ανιχνεύει, εντοπίζει και προσπαθεί να διευθετήσει στην σχολική του μονάδα του τρόπου επικοινωνίας με άλλες υπηρεσίες ακι δομές του υπορυγείου που είτε έχουν έδρα στο σχολείο είτε συνεργάζονται στενά με υτό όπως οι ΕΔΕΑΥ ή τα ΚΕΣΥ