• Σχόλιο του χρήστη 'Anna Kourdi' | 11 Ιουλίου 2020, 18:44

    Οι συνεχείς αλλαγές πολιτικών του Υπουργείου Παιδείας έχουν πια παγιωθεί (δυστυχώς!) στη συνείδηση όλων μας ως αναμενόμενες… Οι αιτίες για τις παλινωδίες σε κάθε εκπαιδευτικό επίπεδο είναι πολλαπλές, αλλά στη συντριπτική πλειοψηφία τους δεν αφορούν ούτε στην ποιότητα του παραγόμενου έργου, ούτε στις ανάγκες της κοινωνίας… Παρόλο που όλοι, γονείς, εκπαιδευτικοί, στελέχη της εκπαίδευσης κατανοούμε ότι εάν δεν ενισχύσουμε το ανθρώπινο δυναμικό της εκπαίδευσης ώστε να χαίρει της εμπιστοσύνης όλων και του κύρους που αρμόζει στο λειτούργημα τίποτα δεν …βαίνει καλώς, τελικά οι περισσότεροι αδιαφορούμε, βολευόμαστε, μεμψιμοιρούμε… Το παρόν σχέδιο νόμου εκτός από τις … «δημιουργικές ασάφειες» εμπεριέχει και μια ουσιαστικά λανθασμένη πολιτική στόχευση: αντί να προσπαθεί, ως οφείλει, στην αναβάθμιση του σχολείου στην Επικράτεια, στην διασφάλιση της Δικαιοσύνης και της Διαφάνειας σε κάθε επίπεδο και στην οριοθέτηση των ρόλων και των σκοπών κάθε επιπέδου στη Διοίκηση της Εκπαίδευσης είτε στο Δημόσιο είτε στο Ιδιωτικό ελληνικό σχολείο, προχωρά σε μια άνευ προηγουμένου διάκριση: Υπάρχουν τα Δημόσια Σχολεία και οι ιδιωτικές επιχειρήσεις… Εξακολουθώντας να πιστεύω ότι υπάρχουν κι εκείνοι που γνώριζαν a priori ότι η επιλογή της ίδρυσης ενός σχολείου είναι διαφορετική επιλογή από μια οποιαδήποτε άλλη επιχείρηση που ως στόχο έχει μόνο το οικονομικό κέρδος, ας ελπίσουμε ότι και το Υπουργείο θα συνταχθεί, τελικά, με αυτούς τους λίγους και πεφωτισμένους!