• Σχόλιο του χρήστη 'Μαρια Συνεφια-Williamson' | 21 Ιανουαρίου 2011, 16:44

    Ειναι πραγματικα 'περιεργη' η διαδικασια της διαβουλευσης που ανακοινωνεται. Σε παρομοιες διαδικασιες στο εξωτερικο-και ιδιαιτερα Βρετανια που εργαστηκα για 20 χρονια-η προθεση της κυβερνησης δηλαδη αρχες, κριτηρια και στατιστικα στοιχεια στα οποια βασιζεται το επιχειρημα διδονται απ'αρχης σαν 'δεδομενα'της αναγκαιας ανακαταταξης. Επ αυτων καλουνται οι πολιτες και ιδιαιτερα οι επαγγελματιες της Παιδειας να μπορεσουν να εχουν μια αντικειμενικη και οχι υποκειμενικη γνωμη η οποια υπαγορευεται απο την περιορισμενη προσωπικη τους εμπειρια οσο και μακροχρονη αυτη να ειναι. Ποια ειναι τα προβληματα που σφαιρικα βλεπει η κυβερνηση? Ποιες ειναι οι θεμιτες (για την κυβερνηση)λυσεις γιαυτα? Τι θα γινει με τους επιπλεον δασκαλους/καθηγητες? Ποια η διαφορα των μεγαλων πολεων απο τα μικρα χωρια της περιφερειας? Ανοιξτε τα χαρτια σας! Μεγαλωσαν πια οι πολιτες-θα ειναι μαζι σας σε λογικες, καλοσκεμμενες αποφασεις!! Η αντιδραση πολλων -αν και οι στασεις εργασιας ειναι ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ-οφειλεται και στην αγνοια /φοβους που εντεχνα καλλιεργουνται απο αυτους που επενδυουν στην καταστροφικη αντιδραση των συντεχνειων και συλλογων τις απελπισιας.