• Σχόλιο του χρήστη 'Φώτης Καραμεσίνης' | 12 Ιουλίου 2020, 01:47

    Η υπουργός παιδείας, εν μέσω θέρους, με σχολεία κλειστά και με τους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς να βρίσκονται σε διακοπές, έρχεται να νομοθετήσει για τη δημιουργία ενός ιδιωτικού σχολείου δήθεν ευέλικτου, ελεύθερου και αναβαθμισμένου, αλλά στην ουσία το μόνο που κάνει είναι να δίνει στους σχολάρχες την ευελιξία να ελαστικοποιήσουν απόλυτα τις εργασιακές μας σχέσεις, να απελευθερώσουν τις απολύσεις και να αναβαθμίσουν τα δικά τους κέρδη εις βάρος εκπαιδευτικών που θα εργάζονται υπό το φόβο της απόλυσης, εκβιαζόμενοι και απειλούμενοι. Αυτή είναι ευελιξία, η ελευθερία και η αναβάθμιση που κρύβεται πίσω από τα ωραία λόγια και τα χαμόγελα της υπουργού. Πως θα πιστοποιείται ότι ο τίτλος που εκδίδει το ιδιωτικό σχολείο είναι ισότιμος του δημοσίου, όταν θα τον υπογράφουν φοβισμένοι και εκβιαζόμενοι εκπαιδευτικοί; Για ποια αξιοπρέπεια του λειτουργού της εκπαίδευσης μπορούμε να μιλάμε; Πώς είναι δυνατόν τα ιδιωτικά σχολεία, υπό τις συνθήκες που περιγράφει το Σχέδιο νόμου, να προσφέρουν υπηρεσίες ενός δημόσιου αγαθού που είναι η εκπαίδευση, σύμφωνα και με το Σύνταγμα; Είναι πασιφανές ότι στόχος αυτής της νομοθετικής παρέμβασης δεν μπορεί να είναι άλλος από τη μετατροπή των ιδιωτικώς σχολείων σε απλές επιχειρήσεις και των ιδιωτικών εκπαιδευτικών σε αναλώσιμους υπάλληλους. Απαίτηση των ιδιωτικών εκπαιδευτικών είναι να αποσυρθεί άμεσα το επαίσχυντο αυτό Σχέδιο νόμου.