• Σχόλιο του χρήστη 'ΘΑΝΑΣΗΣ' | 21 Ιανουαρίου 2011, 17:08

    Όταν άκουσα για πρώτη φορά το σύνθημα «ΠΡΩΤΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ»,είχα ενθουσιαστεί! Είπα, επιτέλους, το δημόσιο Ελληνικό σχολείο θα αναβαθμιστεί! Φαντάστηκα λοιπόν, οτι θα δημιουργηθούν ολιγομελή τμήματα με μαθητές παραπλήσιων ικανοτήτων, θα χτιστούν νέα σύγχρονα σχολεία, θα ενισχυθεί η πρόσθετη διδακτική στήριξη, η ύλη των μαθημάτων θα προσαρμοστεί στις αυξημένες τεχνολογικές ανάγκες της εποχής μας, τα παιδιά θα μεταφέρονται με ασφάλεια από το σπίτι τους στο σχολείο και αντίστροφα, σε κάθε σχολείο θα υπάρχουν γιατροί, ψυχολόγοι και και και.... Προφανώς είχα πολύ φαντασία! Στην ιστοσελίδα του τομέα παιδείας του ΠΑΣΟΚ (http://tm.pasok.gr/paideia/?page_id=60) δεν αναφέρεται τίποτα για συνενώσεις σχολικών μονάδων, παρά μόνο γενικολογίες για την βελτίωση του εκπαιδευτικού συστήματος. Επίσης, από όσο ενθυμούμαι, δεν είχε αποτελέσει καν προεκλογική εξαγγελία η κατάργηση σχολικών μονάδων. Ερωτώ λοιπόν: ποιά εκπαιδευτική σκοπιμότητα εξυπηρετεί αυτή η κίνηση? Με το φτωχό μου το μυαλό δεν μπορώ να φανταστώ καμία! Η μοναδική σκοπιμότητα που προφανώς εξυπηρετείται και με πρόσχημα το Ελληνικό χρέος, είναι η μείωση των δαπανών του δημοσίου! Ε, ας κάνουμε 60άρια τμήματα τότε και ας απολύσουμε τους μισούς καθηγητές ή ακόμα καλύτερα, ας δώσουμε την παιδεία στους ιδιώτες! Μόνο, που τότε θα πρέπει να αλλάξουμε το σύνθημα σε: «ΠΡΩΤΑ ΟΙ ΑΓΟΡΕΣ»!! (Αλήθεια: Πόσο νόημα έχει μια δημόσια διαβούλευση όταν οι κινήσεις είναι προαποφασισμένες?..)