• Σχόλιο του χρήστη 'Παναγιώτης Μάρκου' | 21 Ιανουαρίου 2011, 18:59

    1. Να ενοποιηθούν τα αναλυτικά προγράμματα δημοτικού(από Δ τάξη και πάνω), γυμνασίου, στα μαθηματικά, φυσική, χημεία, βιολογία, γεωγραφία, ιστορία, θρησκευτικά και Γλώσσα. 2.Τα προαναφερόμενα μαθήματα να γίνονται από εκπαιδευτικούς ειδικότητας και όχι από εκπαιδευτικούς γενικής εκπαίδευσης(δάσκαλους) ειδικά στα μαθηματικά φυσική χημεια βιολογία και γλώσσα. Αυτό επειδή σε αυτά τα μαθήματα έχει πολύ μεγάλη σημασία να γνωρίσει ο μαθητής από την αρχή σωστα ορισμένες έννοιες πχ βάρος, δύναμη, πίεση, κλπ για την φυσική. 3.Να λειτουργεί το σχολείο σε δύο κύκλους. Στον πρώτο κύκλο να διδασκονται τα υποχρεωτικά μαθήματα το πολύ μέχρι 4-5 ώρες την ημέρα και στον δεύτερο τα προαιρετικά 2-3 ώρες την ημέρα. Στα υποχρεωτικά μαθηματα να περιλαμβάνονται Μαθηματικά Γλώσσα, Ιστορία, Φυσική, Βιολογία, Αγγλικά. Στα προαιρετικά δεύτερη ξένη γλώσσα, Τεχνολογία, φιλοσοφία, Θρησκειολογία, Καλλιτεχνικά, Μουσική, Αρχές οικονομίας και ό,τι άλλο θεωρείται αναγκαίο για την κεντρική εξουσία ή την τοπική κοινωνία. 5.Οι νέες τεχνολογίες να ενταχθούν στα αναλυτικά προγράμματα με την καθολική συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικά σεμινάρια για τις νέες τεχνολογίες τα οποία θα συνοδεύονται με την επιτυχή πιστοποίηση. Εδώ ο ρόλος των Σχολικών συμβούλων πρέπει να είναι ουσιαστικός για την εφαρμογή των ΤΠΕ στα μαθήματα. 6.Το μάθημα της πληροφορικής να συνοδεύεται και από πιστοποίηση και να διδάσκεται μέχρι την Γ΄γυμνασίου. Όποιος μαθητής δεν έχει πιστοποίηση στην πληροφορική να μην μπορεί να συνεχίσει σε επόμενη βαθμιδα εκπαίδευσης. 7.Μετα το κανονικό ωράριο να λειτουργεί το σχολείο ως φορέας άλλων δραστηριοτήτων όπως περιβαλλοντική, αγωγή υγείας, θέατρο μουσικές εκδηλώσεις, κλπ Τέλος θα ήθελα να πώ ότι δεν πιστεύω ότι οι προτάσεις μου αυτές θα γίνουν αποδεκτές από την πολιτική ηγεσία επειδή γνωρίζω πολύ καλά ότι το ζητούμενο γι'αυτούς είναι να εξοικονομίσουν χρήματα χωρίς να υπολογίζουν το παιδαγωγικό μέρος και να μην θίξουν συμφέροντα ή συντεχνίες.