• Σχόλιο του χρήστη 'Αντώνης Λιβάνης' | 14 Ιουλίου 2020, 01:22

    Η διαδικασία νομοθέτησις δεν στηρίζεται στις πραγματικές συνθήκες που ισχύουν στα ιδιωτικά σχολεία. Είναι φανερό ότι εξυπηρετεί μονομερώς τους ιδιοκτήτες ιδιωτικών σχολείων. -Σαν δάσκαλος σε ιδιωτικό σχολείο (16 χρόνια) πέρασα αξιολόγηση τα πρώτα 2 χρόνια της πρόσληψης μου και τα επόμενα 4 χρόνια (σύνολο 6-βάση νόμου) μέχρι ο Ιδιοκτήτης να αποφασίσει την πρόσληψη μου με σύμβαση αορίστου χρόνου. -Στην διάρκεια της κάθε σχολικής χρονιάς απασχολούμε από 6 έως 10 απογεύματα , χωρίς να αμείβομαι, για τις ενημερώσεις γονέων, την παράδοση βαθμολογίας και την διεξαγωγή σχολικών εορτών. Πάντα χωρίς αμοιβή. -Όταν πέρσι δεν μπόρεσα να παρευρεθώ σε μια απογευματινή εκδήλωση, λόγω οικογενειακού θέματος, χαρακτηρίστηκα, μετά από 16 χρόνια, ανεπαρκής από τον ιδιοκτήτη του σχολείου. Σαν λειτουργοί της εκπαίδευσης αξιολογούμαστε καθημερινά μέσα από το έργο μας στους μαθητές. Για ποια ανύπαρκτη αξιολόγηση μας μιλάτε όταν οι απαιτήσεις του ωρολογίου προγράμματος και των ιδιοκτητών την επιβάλουν καθημερινά; Με ποια κριτήρια (εκτός βεβαίως από τα ηθικά και παιδαγωγικά) θα μπορεί ένας ιδιοκτήτης να απολύσει έναν εκπαιδευτικό όταν η ευκαιρία να δημιουργήσει οποιαδήποτε συνθήκη εργασίας θα είναι μόνο στα χέρια του ιδιοκτήτη; Καλό είναι να ενημερωθείτε ότι την περίοδο αναστολής των σχολείων παρείχαμε σύγχρονη και ασύγχρονη εκπαίδευση όλο την περίοδο, όπως και 7 ημέρες μέσα στην περίοδο του Πάσχα. Σε ποιο δημόσιο σχολείο έγινε αυτό; Συζήτηση και αξιολόγηση των πραγματικών συνθηκών λειτουργίας των ιδιωτικών σχολείων δεν θα έφερναν σε διαβούλευση ένα νομοσχέδιο που εξυπηρετεί μόνο τους ιδιοκτήτες ενθαρρύνοντας την ανομία και μετατρέποντας τα σχολεία σε επιχειρήσεις εμπορίου. Ο δάσκαλος και ο καθηγητής είναι λειτουργοί. Δεν γίνεται να υπάρχουν δυο κατηγορίες και δυο ταχύτητες. Ο εκσυχρονισμός δεν γίνεται με απολύσεις. Γίνεται με μετεκπαιδεύσεις, νέες μεθόδους εκπαίδευσης και εξελικτική αξιολόγηση.