• Σχόλιο του χρήστη 'Τριανταφυλλόπουλος Σταύρος' | 21 Ιανουαρίου 2011, 19:18

    Συμπληρώνοντας σχετικά με το ΠΠΣ, φρονώ πως θα πρέπει να αποτελέσει εστία έρευνας για τον μαθητή όπου θα εξελίσσονται ομαλά οι διάφορες δεξιότητές του. Πιστεύω επίσης, ότι ωφέλιμο είναι να επιλέγεται η "αφρόκρεμα" των καθηγητών σε αυτά τα σχολεία σύμφωνα με τις εκάστοτε ανάγκες. Δηλαδή, καθηγητές με διδακτορικό δίπλωμα στο αντικείμενό τους και δημοσιευμένες εργασίες σε επιστημονικά περιοδικά. Ακόμη, να μην είναι ισόβια η θέση των καθηγητών αυτών στα εν λόγω σχολεία αλλά να εξαρτάται από την ποιότητα και την έκταση του έργου τους. Επιπρόσθετα, για την λειτουργία των ΠΠΣ, έχω ορισμένες ερωτήσεις: 1) Θέλουμε να δημιουργήσουμε μαθητές με προοπτικές? Να ανακαλύψουμε την κλίση του καθενός και να αξιοποιηθεί καταλλήλως, κάτι φυσικά που γίνεται στο εξωτερικό εδώ και πολλές δεκαετίες. Ας αναρωτηθούμε καλύτερα για τα χαμένα ταλέντα... 2)Θέλουμε από τους μαθητές-όπου μέσα από την ατομική τους έρευνα-να εμβαθύνουν, να έρχονται σε επαφή με την γνώση και να προάγεται καλύτερα η σκέψη τους ή να παραμείνουν στάσιμοι? 3)Θέλουμε όλοι οι μαθητές να γίνουν ενεργητικοί πολίτες(τον δρόμο τον έχουν δείξει πρώτα οι αρχαίοι μας πρόγονοι...)αποκτώντας επιπλέον γερές βάσεις για μία λαμπρή σταδιοδρομία σε οποιοδήποτε επιστημονικό ή μη πεδίο? 4)Θέλουμε από πολλούς μαθητές να πρωτοπορούν? Όσοι πήραν την πρωτοβουλία μετρώνται στα δάχτυλα του ενός χεριού, μας έκαναν περήφανους. Τελευταία, βραβεύτηκε μαθητής από τη Microsoft και μαθητές στη μαθηματική ολυμπιάδα του 2006 καθώς και στη 3η διεθνή ολυμπιάδα αστρονομίας & αστροφυσικής το 2009. 5) Θέλουμε οι μαθητές να είναι παθητικοί δέκτες και να σκέφτονται μηχανικά ή όχι?