• Σχόλιο του χρήστη 'ΓΙΑΝΝΗΣ' | 21 Ιανουαρίου 2011, 20:05

    ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΟΙ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΣΤΙΚΕΣ-ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΕΣ ΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ. ΑΛΛΩΣΤΕ ΠΡΟΤΕΙΝΟΝΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΣΟΒΑΡΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ. ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΔΕ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΘΑ ΕΠΙΔΕΙΝΏΣΟΥΝ ΤΟ ΕΝΤΑΞΙΑΚΟ ΜΕΡΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΣΟΒΑΡΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΑΦΟΥ ΟΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΥΠΟ ΕΝΤΑΞΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΞΗΜΕΝΕΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΠΟΛΥΠΛΗΘΕΣ ΚΑΙ ΑΠΡΟΣΩΠΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΜΕ ΕΝΑ ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ.