• Σχόλιο του χρήστη 'ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ ΜΥΤΤΑ' | 21 Ιανουαρίου 2011, 20:14

    1.Με ποια κριτήρια θα γίνουν οι συγχωνεύσεις όταν στην περιοχή που μένω -σε μεγάλο αστικό κέντρο- υπάρχουν, σε απόσταση 200 μέτρων, ένα Λύκειο -με πολύ λίγα παιδιά- και άλλο ένα Λύκειο με εξίσου λίγα παιδιά και ενώ ο δήμαρχος ήθελε, και πολύ σωστά, σε ανύποπτο χρόνο, να συγχωνευθούν τα δυο σχολεία, αυτά εξακολουθούν να λειτουργούν χωριστά, το ένα μικρότερο από το άλλο, με τη μεσολάβηση των γονιών και με υπουργική παρέμβασηεπί κβερνήσεως ΠΑΣΟΚ. ; Σε αυτόν τον τόπο μόνο ο ορθός λόγος δε λειτουργεί! Οποιοι δεν έχουν πολιτική δύναμη θα αναγκαστούν να υποχωρήσουν και όποιοι έχουν πολιτική δύναμη θα προβαίνουν σε ενέργειες που δεν θα δικαιολογούν ούτε η λογική ούτε η επιθυμιά όλων μας για συμμάζεμα. Αλλά συμμάζεμα για τον άλλο όχι για μας! Επιπλέον, το μικρότερο από τα δυο σχολεία είναι σε μισθωμένο οίκημα.Η τεχνική σχολή μετεγκαταστάθηκε σε ιδιόκτητο κτήριο αλλά εμείς εξακολουθούμε να πληρώνουμε αδρά κτήριο ιδιωτικό για τη στέγαση ενός μικρού δημοσίου Γυμνασίου-Λυκείου ενώ γύρω-τριγύρω υπάρχουν άλλα δύο, εξίσου μικρά, Γυμνάσια-Λύκεια! Υπηρετώ 32 χρόνια στην εκπαίδευση και ουσιαστικά οι μαθητές εκπαιδεύονται όπως εκπαιδευόμαστε εμείς εκείνα τα χρόνια. Και ο δάσκαλος πιο υποβαθμισμένος ηθικά και οικονομικά . Καμια ουσιαστική αλλαγή. Ο υπουργος παιδείας πρέπει να έχει διατελέσει και δάσκαλος για να γνωρίζει από μέσα τί συμβαίνει στην εκπαίδευση! 2. Στο νησί από το οποίο κατάγομαι οι μαθητές και οι καθηγητές πηγαίνουν στο περιφερειακό σχολείο με ταξί. Ο δήμος δεν μπορεί να διαθέσει ένα μικρό λεωφορείο, ιδιόκτητο, να κάνει αυτή τη δουλειά; 3. Τα σχολεία δεν έχουν βιβλιοθήκες. Τον εξοπλισμό τους πώς θα τον οργανώσετε. 4.Αντίθετα τα δωρεάν παρεχόμενα βιβλία, στέλνονται κάθε χρόνο στις χωματερές επειδή περισσεύουν και αποστέλλονται "χωρίς αιδώ αλλά και χωρίς φειδώ" για τα χρήματα του Ελληνα φορολογούμενου που σπαταλιούνται ασύστολα. 5. Να συγχωνευθούν τα σχολεία για να λειτουργήσουν καλύτερα αλλά πώς;