• Σχόλιο του χρήστη 'Promang' | 21 Ιανουαρίου 2011, 21:02

    Η οικτρή οικονομική κατάσταση της χώρας οδηγεί αναπόφευκτα στη συγχώνευση σχολικών μονάδων. Κι ενώ εμείς οι καθηγητές βλέπαμε επί σειρά ετών να έρχονται μύρια όσα, εθελοτυφλούσαμε, βολεμένοι στην ιδιότυπη πραγματικότητα του επαγγέλματος. Ανεχόμασταν τους ανύπαρκτους συνδικαλιστές, τις αργίες άνευ λόγου και αιτίας (π.χ αυτές των εκλογών) που μας εξέθεταν στα μάτια της κοινωνίας,τα ιδιαίτερα που κάνει μια μειοψηφία συναδέλφων,το να μη γίνεται μάθημα στις τάξεις, το αίσχος των πενθήμερων εκδρομών και των "επιμορφωτικών" περιπάτων,την έλλειψη εξοικείωσής μας με τους υπολογιστές και άλλα πολλά. Τώρα, που ήρθε η ώρα να χάσουμε τα αυτονόητα και δεδομένα,μια και, όπως φαίνεται, η συγχώνευση σχολείων και η απώλεια οργανικών θέσεων είναι τετελεσμένη,ποια θα είναι η θέση μας; Από τους συνδικαλιστές,ως φαίνεται, δεν έχουμε τίποτε να περιμένουμε ουσιαστικά.Ίσως ήρθε όμως η ώρα να παλέψουμε ο καθένας για τη βελτίωση του σχολείου του. Δυο μόνο πράγματα για το Υπουργείο: α. Παρακαλώ να εξαιρεθούν από την τελική ρύθμιση τα σχολεία των νησιών (π.χ Δωδεκάνησα) που ήδη χειμάζονται αρκετά από τις συνεχείς αλλαγές του διδακτικού προσωπικού. β. Κύριοι,το πρόβλημα εξοικονόμησης πόρων ίσως το λύσετε, τι θα γίνει όμως με αυτό με την ελεεινή κατάσταση που επικρατεί στις σχολικές τάξεις; Φταίνε και γι'αυτό οι καθηγητές;Μήπως το αρχικό σλόγκαν "ΠΡΩΤΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ" πάσχει εν τη γενέσει του; Μήπως έπρεπε να είναι "ΠΡΩΤΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ";