• Σχόλιο του χρήστη 'Βασίλειος Τριανταφύλλου' | 21 Ιανουαρίου 2011, 21:05

    Παραβιάζεται καθε επιστημονική αρχή με διαβουλεύσεις διάρκειας 5 ημερων που ξεκινανε Τεταρτη βραδυ και ληγουν Δευτερα. ... Επι της ουσίας. 1. Οποιαδήποτε μεταβολή θα έπρεπε να λάβει υπόψη την αθλια εικονα των σχολικων μοναδων (σχεδον στο σύνολο τους) σε όλη την χώρα και ειδικα στην επαρχια. Εαν στην λειτουργια ολοήμερων σχολείων δεν λήφθηκαν αυτά τα κριτηρια υπ'οψη (το σχολείο της κόρης είναι στο 800 προτυπα, το μισο ειναι λυόμενα σε περίπου 800 μέτρα αποσταση απο το υπολοιπο χωρίς αιθουσα υπολογιστων, ποσο μαλλον χωρους εκδηλώσεων και γυμναστικης). Μονη εαν δημιουργηθουν νεες σχολικες μοναδες τοτε οποιδήποτε αποτελεσμα θα δημιουργησει περισσότερα προβλήματα απο όσα θα λύσει. Για παραδειγμα μπορει καποιος απο το Υπουργείο να μου υποδειξει μια παιδαγωγική αποψη για τα τμήματα των 25 - 30 παιδιών ??? Ποιες ειναι οι αντιστοιχες ρυθμισεις που ισχύουν στα Ευρωπαικά Κράτη. Επίσης στο κειμενο διαβούλευσης δεν αναφερεται τίποτα επι της ποιότητας ενω ειναι φανερό ότι δεν προκύψουν ποιτικά ωφέλη αλλά μόνο ίσως οικονομικά. Γιατι το κειμενο δεν απαντα πως θα ληθουν προβλήματα υποδομων και εξοπλισμου (όπως παραπάνω) ενω αντιθετα αγνοει ότι η ενωση προβληματικων μοναδων θα δημιουργησει προβληματικότερες μοναδες.