• Σχόλιο του χρήστη 'Περίλυπος' | 21 Ιανουαρίου 2011, 21:37

    Προφανώς ο στόχος είναι να παρουσιάσουν οι υπουργοί παιδείας οικονομία στο υπουργείο τους. Τα άλλα περί "πρώτα ο μαθητής", "ποιότητα εκπαίδευσης" και άλλα πολλά, εμείς που τα ζούμε από μέσα, είναι αλήθεια πως τα θέλουμε αλλά πια δεν τα πιστεύουμε. Αντί να πάμε σε εξειδίκευση των σπουδών, η πολιτική της συγχώνευσης σίγουρα θα οδηγήσει σε γενίκευση. Δηλαδή υπάρχει κάποιος σήμερα (εχέφρων εννοείται !! και μη θεολόγος - το ένα δεν αποκλείει το άλλο ) που να μη προβληματίζεται γιατί κάποιος που θέλει να γίνει μηχανολόγος μηχανικός, να κάνει τόσες ώρες Αρχαία, Θρησκευτικά και λοιπά μαθήματα που ούτε κατ' ελάχιστο βοηθούν στο στόχο του; Το ίδιο ισχύει φυσικά για κάποιον που θέλει να γίνει φιλόλογος και"τρώει" ώρες μαθηματικών που μισεί και απεχθάνεται Και μη βιαστείτε να μου πείτε περί γενικότερης μόρφωσης και άλλα φαιδρά, γιατί όλοι ξέρουμε το έργο του παραλόγου που παίζεται στα σχολεία μας. Η συγχώνευση αν δεν συνοδευτεί από πολύ μεγάλη εξειδίκευση θα είναι μια από τα ίδια. Φυσικά για να γίνει αυτό θα χρειαστούν παραπάνω λεφτά, και όχι "εξοικονόμηση" όπως την εννοεί το υπουργείο. Αφού Λεφτά Υπάρχουν! έτσι δεν είναι; Αν όχι, προτείνω στις υπουργούς να θυμίσουν στον πρωθυπουργό μας αυτά που έλεγε ο δάσκαλός του Richard Wolf : http://www.youtube.com/watch?v=AG0zL1ZIw08&feature=player_embedded#