• Σχόλιο του χρήστη 'Θωμάς Φοργελίδης' | 21 Ιανουαρίου 2011, 23:01

    Θα πρότεινα να μην γίνουν συνενώσεις σχολείων αν αυτό θα συνεπάγονταν μετακίνηση μεγαλύτερης διάρκειας από 20 λεπτά. Η μετακίνηση 20 λεπτών σημαίνει πρακτικά συνολικό χρόνο τουλάχιστον μισής ώρας ανά διαδρομή καθημερινά. Επίσης θα πρότεινα να μην συνενώνονται σχολεία όταν αυτά είναι βιώσιμα, δηλαδή έχουν τουλάχιστον 18-20 παιδιά ανά τάξη. Ακόμα, αν και αυτό σημαίνει θεωρητικά τουλάχιστον εξοικονόμηση πόρων, η δημιουργία τάξεων 30 παιδιών στη δευτεροβάθμια ισοδυναμεί με την πλήρη αδρανοποίηση κάθε εκπαιδευτικής διαδικασίας. Όποιος έχει διδακτική εμπειρία το αντιλαμβάνεται αυτό άμεσα. Πρέπει λοιπόν να επανέρθει το όριο στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στα 25 παιδιά ανά τμήμα. Αν πάμε στα 30 παιδιά ανά τμήμα σε σχολεία 'μαμούθ' καταργούμε ταυτόχρονα κάθε έννοια ποιότητας της εκπαίδευσης. Ο εκπαιδευτικός θα καταστεί φύλακας παιδιών. Τέλος συμφωνώ με το προφανές ότι σε απομακρυσμένα σχολεία πρέπει να ληφθούν υπ' όψιν επί πλέον όροι πέραν του καθαρά τεχνοκρατικού-οικονομικού. Τη δημόσια εκπαίδευση τη χρειάζονται περισσότερο τα παιδιά των μικρών χωριών που βλέπουν το σχολείο ως ελπίδα βελτίωσης της ζωής τους.