Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η διαβούλευση όπως βλέπουμε από τα εκατοντάδες σχόλια πρέπει να τερματιστεί. Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο το οποίο να συμφωνεί με τις συνενώσεις. Θέτω και γω λοιπόν με τη σειρά μου τα εξής ερωτήματα: 1. Τι νόημα έχει η δημόσια διαβούλευση μετά από όλα αυτά τα αρνητικά σχόλια; 2. Το να κάνει ένας μαθητής 1 και μισή ώρα πήγαινε-έλα στο απομακρυσμένο σχολείο πού ακριβώς αποσκοπεί; 3. Τα λεωφορεία που θα μπουν κοστίζουν λιγότερο από τους μισθούς των εκπαιδευτικών που θα καταργηθούν για τους 10 μήνες μαθημάτων; (ρητορικό ερώτημα) 4. Σε τι κτίρια θα φιλοξενηθούν οι καινούργιοι μαθητές; Σε τι αίθουσες; Θα βάλουμε κόντρα πλακέ στους τοίχους για να δημιουργηθούν διαφορετικές αίθουσες; 5. Πώς θα διατηρηθεί ο αριθμός των <= 26 μαθητών/τάξη με αυτές τις συνενώσεις; 6. Γράφετε ότι τα σχολεία με μαθητές <=130 θα συνενωθούν με άλλα. Έχετε σκεφτεί γιατί αριθμό μιλάμε; Σας φαίνεται μικρός; Με λυπεί αφάνταστα γιατί φαίνεται από τις αποφάσεις που λαμβάνετε ότι ουδεμία σχέση έχετε με την παιδεία. Αυτό που θέλετε είναι εξοικονόμηση χρημάτων κόβοντας χρήματα από τη δημόσια παιδεία. Οι λογιστές και οι οικονομικοί σύμβουλοι δεν μπορούν να παράξουν έργο για να πάει μπροστά η δημόσια παιδεία. Κρίμα!