Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι εκπαιδευτικοί είναι πρώτοι που αναζητούν την ποιοτική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Πως αυτή θα είναι αυικτή με τις συνεν΄σεις σχολείων που συνεπάγεται την αύξηση του αριθμού των μαθητών κατά τμήμα; Για ποια αξιοποίηση των υπαρχόντων υποδομών γίνεται λόγος όταν οι αίθουσες των σχολείων είναι μικρότερες απο τα παιδικά τους δωμάτια (η αίθουσα που διδάσκω είανι 15 τ.μ. και θεωρείται απο τις μεγαλύτερες του σχολείου, ενός σχολείου πρωτεύουσας νομού) και ποιος ο εξοπλισμός των σχολείων για να ικανοποιήσειτις μαθησιακές ανάγκες των μαθητών; Κατά την άποψη μου, θα έπρεπε να ξεκινήσουμε πρώτα από το τι υποδομές διαθέτουμε και πως μπορούμε να τις βελτιώσουμε ώστε να μιλούμε και για αναβάθμηση της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Δημιουργείστε σχολικές μονάδες εξοπλίστε τες, αυτά χρειαζόμαστε. Σας ευχαριστώ