• Σχόλιο του χρήστη 'Δ.Σ. του Συλλόγου Καθηγητών της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας' | 16 Ιουλίου 2020, 12:55

    Η Υπουργός Παιδείας διατείνεται ότι το συγκεκριμένο νομοσχέδιο αντιμετωπίζει τον «ασφυκτικό έλεγχο» και την «έλλειψη ευελιξίας» αναφορικά με τις περίφημες «απογευματινές δράσεις» των Ιδιωτικών Σχολείων, υποστηρίζοντας απολύτως λανθασμένα ότι «με βάση το προηγούμενο καθεστώς είχαν αποκλειστεί οι πρόσθετες εκπαιδευτικές δραστηριότητες». Όλοι όμως γνωρίζουμε ότι βάσει του νόμου 4415/2016, που ψηφίστηκε επί υπουργίας Νίκου Φίλη και επικαιροποιήθηκε από τον μετέπειτα υπουργό Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου (νόμος 4472/2017), «στην οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης δηλώνεται κάθε είδους πρόσθετη εκπαιδευτική δραστηριότητα πέραν του ωρολογίου προγράμματος, μαζί με τον αριθμό των τμημάτων, των μαθητών και των διδασκόντων». Πρωτοτυπία του νομοσχεδίου αποτελεί η παράγραφος 6 του Άρθρου 3, που παρέχει τη δυνατότητα λειτουργίας κέντρων ξένων γλωσσών και φροντιστηρίων εντός των ιδιωτικών σχολείων. Με αυτό τον τρόπο γίνεται σύνδεση της παραπαιδείας με την επίσημη εκπαίδευση με κίνδυνο την υποβάθμιση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης εντός των σχολείων, προκειμένου να εξασφαλιστεί η πελατεία αυτών των παράλληλων δομών. Το σχολείο μετατρέπεται σε "Οίκο εμπορίου", οι εκπαιδευτικοί σε ανελεύθερους, δειλούς και κακοπληρωμένους υπάλληλους δεύτερης/τρίτης κατηγορίας, ενώ οι μαθητές και οι γονείς τους σε πελάτες.