• Σχόλιο του χρήστη 'Αγγελική' | 16 Ιουλίου 2020, 13:07

    Θα προσπαθήσω να επιχειρηματολογήσω σε σχόλια τύπου: "σε τι διαφέρει ο μηχανικός ή ο γιατρός της ιδιωτικής επιχείρησης από τον ιδιωτικό εκπαιδευτικό";Απαντώ με ερώτηση. Ο γιατρός με το ιδιωτικό του ιατρείο ή εργαζόμενος σε ιδιωτική κλινική είναι υποχρεωμένος να προσφέρει τις υπηρεσίες του, όπου του ορίσει το κράτος; Γιατί εγώ, ως εκπαιδευτικός ιδιωτικού σχολείου, είμαι υποχρεωμένη από τον νόμο να διορθώσω γραπτά Πανελληνίων (υποψήφιων μαθητών, όχι του δικού μου σχολείου) και να συμμετέχω ως μέλος επιτροπής μαθητών που εξετάζονται προφορικά στις Πανελλήνιες εξετάσεις, τα οποία και κάνω 18 συνεχή χρόνια (ακόμα και όταν ήμουν σε άδεια λοχείας ή όταν έδινε το δικό μου παιδί Πανελλήνιες).Ο μηχανικός ή ο γιατρός της ιδιωτικής επιχείρησης αξιολογούνται από φορέα του κράτους (όχι του εργοδότη τους); γιατί εγώ, ως εκπαιδευτικός ιδιωτικού σχολείου΄θα πρέπει να αξιολογηθώ για το εκπαιδευτικό μου έργο από το Υπουργείο Παιδείας αλλά να απολυθώ με βάση το εργατικό δίκαιο, που αφορά όλους τους εργαζόμενους του Υπουργείου Εργασίας. Νομίζω ότι η σύγκριση είναι ανώφελη. Για να φανεί ότι το νομοσχέδιο αποτελεί εκσυγχρονισμό της παιδείας γίνεται σκόπιμα διαστρέβλωση της πραγματικότητας. 1) Δεν υπάρχει μονιμότητα για τους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς. Υπάρχει διετής σύμβαση όπου ο νεοπροσληφθείς εκπαιδευτικός "δοκιμάζεται" και αν δεν ικανοποιεί τον σχολάρχη, μπορεί να τον διώξει. Όμως και μετά τη διετία μπορεί να τον απολύσει υπό προϋποθέσεις και υπό την εποπτεία θεσμικών οργάνων της πολιτείας. 2) Υπάρχει ήδη δυνατότητα του ιδιωτικού εκπαιδευτικού με μειωμένο ωράριο να εργάζεται σε φροντιστήρια ή κέντρα ξένων γλωσσών, αρκεί να μην είναι στη Διεύθυνση που υπάγεται το σχολείο του (και πολύ σωστά). Άρα τι παραπάνω θέλει να καλύψει το νομοσχέδιο; Την κατάργηση του δημόσιου ελέγχου και την αντικατάσταση του από την αυτονομία και ευελιξία που επικαλείται η υπουργός προς όφελος μόνο των ιδιοκτητών.