• Η ρυθμιστική προστασία των εκπαιδευτικών σε ιδιωτικά εκπαιδευτήρια πιστεύουμε ότι θα πρέπει να εξισωθεί με την αντίστοιχη των υπολοίπων εργαζομένων στον ιδιωτικό τομέα. Η απελευθέρωση των συμβάσεων εργασίας δεν σημαίνει μόνο μεγαλύτερη ευχέρεια σε απολύσεις αλλά και μεγαλύτερη ευχέρεια σε νέες προσλήψεις, ειδικότερα σε έναν κλάδο όπως των εκπαιδευτικών που ταλαιπωρείται από μεγάλη ανεργία. (Βλ. ενδεικτικά: Gregg, P. & Manning, A., 1997. Labour market regulation and unemployment. In D. Snower & G. D. La Dehesa, eds. Unemployment policy: government options for the labour market. New York: Cambridge University Press, pp. 395-429· Simonazzi, A. & Villa, P., 1999. Flexibility and Growth. International Review of Applied Economics, 13(3), pp.281–311.· Betcherman, G., 2013. Labor market institutions: A review of the literature. World Development Report). Επισημαίνουμε ότι η χώρα μας διατηρεί ένα από τα πιο ρυθμισμένα και ανελεύθερα καθεστώτα στην αγορά εργασίας, όπως καταδεικνύουν οι σχετικοί διεθνείς δείκτες: Για παράδειγμα, η Ελλάδα κατατάσσεται 34η ανάμεσα σε 41 χώρες του ΟΟΣΑ και τις ΕΕ, ως προς την ευελιξία στην αγορά εργασίας, έναντι της 16ης θέσης που καταλαμβάνει η Κύπρος. (Employment Flexibility Index 2020. EU and OECD Countries). Οι περισσότερες Ευρωπαϊκές χώρες (πχ. Ολλανδία, Δανία, Ιταλία, Ην. Βασίλειο) έχουν ένα απελευθερωμένο καθεστώς συμβάσεων εργασίας για τους εκπαιδευτικούς των ιδιωτικών σχολείων, που σαφώς σέβεται και προστατεύει τόσο τα εργασιακά δικαιώματα, όσο και τα δικαιώματα ιδιοκτησίας και το διευθυντικό δικαίωμα των ιδιοκτητών (βλ. ενδεικτικά Private education in the European Union Organisation, administration and the public authorities' role).