• Σχόλιο του χρήστη 'AΘΑΝΑΣΙΟΣ ΝΤ.' | 16 Ιουλίου 2020, 16:11

    Με το νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας διαχωρίζεται η έννοια της εκπαίδευσης σε δημόσια και ιδιωτική. Κατηγοριοποιούνται οι δάσκαλοι/καθηγητές σε δημόσιους και ιδιωτικούς. Τα ιδιωτικά σχολεία είναι επιλογή των γονέων τόσα χρόνια για το επίπεδο και το αναβαθμισμένο πρόγραμμα που παρέχουν. Η αξιολόγηση των δασκάλων, στο δημόσιο και στο ιδιωτικό τομέα, γίνεται καθημερινά από τους μαθητές και τους γονείς τους. Το λειτούργημα των δασκάλων/καθηγητών μετουσιώνεται σε έργο με καθημερινά αποτελέσματα. Η παιδεία γεννιέται μέσα στις τάξεις που ο δάσκαλος και ο μαθητής αναπτύσσουν μια σχέση εμπιστοσύνης και εξέλιξης. -Πως θα προστατεύσετε την Παιδεία όταν εκμηδενίζεται το ρόλο του δασκάλου/καθηγητή; -Πως θα διαφυλάξετε την σταθερότητα ανάμεσα στη σχέση μαθητή και δασκάλου; -Πως συγχέετε το εμπορικό κομμάτι μιας επιχείρησης με το λειτούργημα του δασκάλου; -Πως επιτρέπει το υπουργείο Παιδείας να απελευθερώνει την εποπτεία του απέναντι στο δικαίωμα που δίνει σε κάποιον να «εμπορεύεται» την Παιδεία; Σίγουρα ΟΧΙ με τις διατάξεις αυτού του νομοσχεδίου. Είναι τόσο πονηροί οι καιροί μας για μια τόσο μονομερής κίνηση που δεν έχει στόχο την εξέλιξη αλλά μόνο τη διευκόλυνση.