• Σχόλιο του χρήστη 'ΙΣΑΑΚ ΜΑΥΡΙΔΗΣ' | 16 Ιουλίου 2020, 19:26

    ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΕΞΟΒΕΛΙΣΜΟ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ, ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (PROJECTS) AΠΟ ΤΗΝ Α ΚΑΙ Β ΛΥΚΕΙΟΥ, ΤΗΝ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑΣ, ΗΡΘΕ Η ΣΕΙΡΑ ΤΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΝΑ ΥΠΟΣΤΕΙ ΤΙΣ ΑΚΡΑΙΑ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ. ΕΝΑ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΕ ΕΥΘΕΙΑ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 16 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ 622/2010 ΤΟΥ ΣΤΕ, Η ΟΠΟΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ ΒΕΒΑΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΑΙ ΝΟΜΟΛΟΓΙΑ. ΤΟΣΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΟΣΟ ΚΑΙ Η ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΠΟΥ ΤΟ ΣΥΝΟΔΕΥΕΙ, ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΕΞΟΦΘΑΛΜΑ ΜΟΝΟΜΕΡΗ ΠΟΥ ΜΟΙΑΖΕΙ ΝΑ ΣΥΝΤΑΧΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΙΔΡΥΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΩΝ. ΚΥΡΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕ, ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ 2 ΜΗΝΕΣ, ΓΡΑΦΕΤΕ ΤΙΣ ΜΕΛΑΝΟΤΕΡΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕ ΥΠΟΥΡΓΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑ ΝΟΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΝ ΜΕΣΩ ΘΕΡΟΥΣ ΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΛΕΙΣΤΑ. ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ, ΠΡΕΠΕΙ ΑΜΕΣΑ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ, ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ), ΤΟ ΚΥΡΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ, ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΛΙΜΑΤΟΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ, ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΤΗΝ ΜΕ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΑΞΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ, ΚΑΘΗΓΕΣΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ - ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ - ΑΥΡΙΑΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ. ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΣ ΚΑΙ ΠΑΤΕΡΑΣ 2 ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ.