• Σχόλιο του χρήστη 'Πετρόλιας Αλ.' | 24 Νοεμβρίου 2020, 09:09

    Άρθρο 25 Φοίτηση στα Ι.Ε.Κ. "β) Η επαγγελματική κατάρτιση στα Ι.Ε.Κ. ξεκινά κατά το χειμερινό ή εαρινό εξάμηνο, διαρκεί κατ’ ελάχιστον τέσσερα (4) και δεν δύναται να υπερβαίνει τα πέντε (5) συνολικά εξάμηνα, σύμφωνα με τους Οδηγούς Κατάρτισης της ειδικότητας, συμπεριλαμβανομένης σ’ αυτά της περιόδου πρακτικής άσκησης ή μαθητείας". H πραγματική φοίτηση δεν είναι 2,5 χρόνια ήτοι 5 εξάμηνα αλλά 8 (εξάμηνα). Η πιστοποίηση στην ειδικότητα των φοροτεχνικών το έτος 2000 δόθηκε σε ύλη κατ 55% άγνωστη. Οι ερωτήσεις που καλούνταν να απαντήσουν οι διαγωνιζόμενοι με τύπου Πανελλήνίων εξετάσεις επουδενί δεν είχαν διδαχθεί κατα την διάρκεια των 2,5 ετών. Για αυτό και το 60+% των σπουδαστών δεν έδωσαν ποτέ εξετάσεις, δεν μπορούσαν να ανταπεξέλθουν. Απο το υπόλοιπο 40% το 31% δεν πέρασε ποτέ επιτυχώς τις εξετάσεις και το υπόλοιπο 9% πέρασε οριακά με την βάση. Ενα απειροελάχιστο ποσοστό 0,08% πέρασε με βαθμό άνω του 15. Απο τα ανωτέρω συνάγεται ότι οι εξετάσεις τύπου Πανελληνίων Πιστοποίησης δεν ανταποκρίνονται στις γνώσεις που λαβαίνει κάποιος σε ένα ΙΕΚ σε ένα τόσο σύντομο χρονικό διάστημα. Το δε πρόγραμμα σπουδών και η διδασκαλία απο τους εκπαιδευτές δεν απαντάει ευθέως στις ερωτήσεις της πιστοποίησης. Πρόταση Η πιστοποίηση να δίνεται με πολύ μικρότερη ύλη και πάντα σε συνάρτηση με τα όσα έχουν διδαχθεί οι σπουδαστές. Εναλλακτική να ακολουθηθεί το σύστημα των πανεπιστημίων δηλαδή να δίνουν εξεταστική άνα μάθημα χωρίς πιστοποιήσεις. Οι επιτυχόντες της πιστοποίησης με μεγάλη βαθμολογία και προυπηρεσία τουλάχιστον 12 χρόνια να απολαμβάνουν καλύτερη θέση σε αναγνώριση επαγγελματικών δικαιωμάτων.(Αυτό μπορεί να βρεί μία φόρμουλα το άξιο προσωπικό του Υπουργείου και να το ρυθμίσει) Επ ουδενί θα γίνει χρήση της εισόδου σε πανεπιστήμια ανθρώπων με 20 + 30 χρόνια προυπηρεσία. Αυτά να ισχύσουν για τους νέους σπουδαστές. Να υπάρξει πρόβλεψη σχετικά. Περιμένουμε απο την διοίκηση να γίνει σωστή και μελετημένη δουλειά χωρίς στεγανά. Ας εφαρμόσει την Ευρωπαική πρακτική του Γαλλικού συστήματος. Το υπουργείο έρχεται να δώσει λύση σε ένα χρόνιο πρόβλημα, μία κατάφωρη αδικία που κόστισε της ζωές μας. Οι δε εκπαιδευτές να έχουμε αποδεδειγμένη προυπηρεσία άνω των 10 ετων στο αντικείμενο που καλούνται να διδάξουν.Αναπροσαρμογή των αμοιβών και πρόσληψη μέσω ΑΣΕΠ με γραπτό διαγωνισμό. Ορθή η κατάργηση των διετών δομών, το να έρθει ενας ΔΕΠ να διδάξει θεωρητικά το φοροτεχνικό επάγγελμα χωρίς να έχει κόψει στην πράξη ένα ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ή να έχει κάνει μία εγγραφή στα ημερολόγια σε πραγματικά δεδομένα φαντάζει παράδοξο.