• Σχόλιο του χρήστη 'Κ Ταβλάς' | 22 Ιανουαρίου 2011, 02:52

    Διερωτώμαι ποια αξία προσθέτει το "πρότυπο" στο πειραματικό. Θεωρώ, λοιπόν,ότι το "ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΌ" επιστρατεύει τους διδάσκοντες σε θέματα ουσίας. Μη όντας εκπαιδευτικός μόνο οραματικά και γενικόλογα μπορώ να προσεγγίσω ένα θέμα προτεύον, που σε αρκετές γραμμές του λειτουργεί σήμερα παρευθαρμένα. Το πείραμα στοχεύει στην προαγωγή, στην καινοτομία που προέχει να ευνοεί τις ποιοτικές βελτιώσεις, κυρίως, τις κοινωνικές αξίες. Τα πορίσματα των στρατευμένων στα "Πειραματικά" σχολεία εκπαιδευτικών,να δημοσιεύονται και να συζητούνται εξαντλητικά, σε όλα τα επίπεδα "Παιδείας", με διευτρυμένη τη συμμετοχή της κοινωνίας. Έτσι που τα πορίσματα αυτά, και υπό τον άτυπο έλεγχο της τελευταίας να ενσωματώνονται με ικανοποιητικούς ρυθμούς και στα μη πειραματικά σχολεία. Ουσιαστικά, τα Πειραματικά να τελούν υπό συνεχή αναβάθμιση, αναβαθμίζοντας και επεκτείνοντας συνεχώς την εφαρμοσμένη έρευνα. Αναβαθμίζονται συνεχώς και τα κανονικά σχολεία, ενσωματώνοντας στα προγράμματα, στις μεθόδους και στη δεοντολογία τους τα πρόσφορα στις παρουσιαζόμενες συνθήκες πορίσματα. Βεβαίως, η πανεπιστημιακή κοινότητα τίθεται στην υπηρεσία καθηγητών και δασκάλων, ιδίως των πειραματικών σχολιών και οι φοιτητές πολλών κλάδων μπορούν να συμβάλλουν, μέσω πολλαπλής φύσης παρουσίας στο έργο:πρακτικές ασκήσεις,ανάπτυξη θεμάτων(σε διπλό ρόλο, διδάσκοντα και διδασκόμενου), διπλωματικές εργασίες κ.λπ