• Σχόλιο του χρήστη 'Ανδρέας Καρατζάς' | 22 Ιανουαρίου 2011, 03:18

    Δεν πρέπει να πραγματοποιηθεί καμμιά συγχώνευση σχολείων, αν το σχολείο υποδοχής δεν είναι σε θέση να παρέχει αξιολογικά και αντικειμενικά καλύτερη εκπαίδευση. Για παράδειγμα, σε τι θα εξυπηρετήσει μια συγχώνευση ενός μονοθεσίου σε ένα πολυθέσιο, όταν το δεύτερο δεν διαθέτει Ηλεκτρονικούς Υπολογιστές, Γυμναστήριο, Βιβλιοθήκη με αναγνωστήριο, Εργαστήριο Φυσικής Πειραματικής εξοπλισμένο με τα απαραίτητα όργανα, αίθουσα πολλαπλών χρήσεων με υλικό για τη Θεατρική, Μουσική και Εικαστική Αγωγή, μόνιμο και άρτια εκπαιδευμένο εκπαιδευτικό προσωπικό, και υποστήριξη από ειδικούς για υποδοχή, ενισχυτική διδασκαλία,παράλληλη στήριξη,κ.ά.; Και επειδή τέτοια σχολεία υπάρχουν μόνο ως εξαιρέσεις που επιβεβαιώνουν την καταθλιπτική κατάσταση της δημόσιας εκπαίδευσης, καλό θα είναι οι συγχωνεύσης να προχωρήσουν όταν και μόνο όταν θα ισχύει η πιο κάτω απλή ανισότητα: Ποιότητα εκπαίδευσης με συγχώνευση > ποιότητα εκπαίδευσης χωρίς συγχώνευση.