• Σχόλιο του χρήστη 'Κωστής Δερέκης' | 25 Νοεμβρίου 2020, 10:45

    Μερικά σχόλια για αυτούς τους 4-5 που πανηγυρίζουν για τον απαράδεκτο εξοστρακισμό από τις θέσεις υποδιευθυντών ΔΙΕΚ όλων των εκπαιδευτικών που δεν έχουν 5ετή προϋπηρεσία σε ΕΠΑΛ. Για ένα πολύ μεγάλο ποσοστό των ειδικοτήτων προβλέπονται ώρες και στη γενική και στην τεχνική εκπαίδευση. Που σημαίνει ότι πχ ο Πληροφορικός που διδάσκει σε ΓΕΛ έχει την ίδια ακριβώς κατάρτιση με αυτόν που διδάσκει σε ΕΠΑΛ. Ακόμα και για τις ειδικότητες που δεν έχουν στενή σχέση με ΕΠΑΛ, υπάρχουν πάρα πολλές σχετικές ώρες σε ΔΙΕΚ. Τα ΔΙΕΚ δεν είναι ΕΠΑΛ. Ανατρέξτε στους οδηγούς σπουδών για να το διαπιστώσετε. Ανάλογα με τα τμήματα που θα δημιουργηθούν, μπορεί να υπάρχουν πολλές ώρες πχ για Φυσικούς, Μαθηματικούς, Φιλολόγους, κ.α. Αυτά περί "σχετικών" σπουδών. Άρα το μόνο επιχείρημα για αυτούς τους ελάχιστους που πανηγυρίζουν, είναι ότι η προϋπηρεσία σε ΕΠΑΛ είναι αναντικατάστατη. Κάνουν πως ξεχνούν όμως τα εξής: 1) Οι θέσεις υποδιευθυντών σε ΔΙΕΚ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ. 2) Υπάρχει άραγε έστω και ένας (καλόπιστος) που θα πίστευε ότι η προϋπηρεσία σε ΕΠΑΛ είναι πολυτιμότερη εμπειρία από την προϋπηρεσία στη θέση του υποδιευθυντή ενός ΔΙΕΚ; Α, και κάτι τελευταίο: Μια άλλη απίστευτη τοποθέτηση που διάβασα ήταν ότι αυτές τις θέσεις τις αξιοποιούσαν άνθρωποι για να έρθουν πιο κοντά στο σπίτι τους. Πρώτον, από πότε κάτι τέτοιο είναι κακό; Δεύτερον, με βάση ποια λογική κάποιος που έρχεται από μακριά είναι λιγότερο ικανός από κάποιον που έχει οργανική στην περιοχή; Τρίτον, προς τι τα πανηγύρια; Καταργήθηκε η δυνατότητα απόσπασης από μακριά; Δεν διάβασα κάτι τέτοιο! Όχι, απλώς τώρα θα επιδιώκουν τις θέσεις απομακρυσμένοι εκπαιδευτικοί των ΕΠΑΛ με πολύ λιγότερα προσόντα από τους προηγούμενους. Από όπου και να το πιάσεις λερώνεσαι...