• Σχόλιο του χρήστη 'καλλιοπη, εκπαιδευτικός' | 22 Ιανουαρίου 2011, 10:58

    Μεγάλες και ΚΑΛΑ οργανωμένες σχολικές μονάδες είναι μια προϋπόθεση για την αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης.Ένα μεγάλο σχολείο θα μπορεί να διαθέτει περισσότερες ειδικότητες και να εξυπηρετεί τις επιλογές των μαθητών, ώστε τα μαθήματα "επιλογής" να μην είναι μόνο κατ' επίφαση επιλογή. Θα μπορεί, υποθέτω, να βελτιώνει τις υποδομές του ευκολότερα (Μια βιβλιοθήκή-αναγνωστήριο για εκπαιδευτικούς και μαθητές στήνεται ευκολότερα σε ένα μεγάλο σχολείο)και να αναβαθμίζει έτσι την λειτουργία του. Επιπλέον δεν θεωρώ ότι η κατάργηση ενός οργανικά ανεπαρκούς σχολείου θα υποβαθμίσει την τοπική κοινωνία που θα το στερηθεί. Δεν ξέρω καμιά οικογένεια να εγκαταστάθηκε σε ένα τόπο επειδή είχε σχολείο. Το ζητούμενο είναι πάντα η εργασία και ένα μισό σχολείο εξασφαλίζει μόνο τη θέση μερικών δασκάλων ενώ στερεί τους μαθητές του από υπηρεσίες που δικαιούνται.Όμως οι συνενώσεις πρέπει να γίνονται με προοπτική. αν το μόνο ζητούμενο είναι οι περικοπές δαπανών τότε θα οδηγηθούμε σε χαοτικές καταστάσεις και σε υποβάθμιση. Η συνενώσεις πρέπει να συνοδευθούν από συγκεκριμένες προτάσεις αναβάθμισης που θα αφορούν και τις υποδομές και το εκπαιδευτικό έργο. ΤΑΞΕΙΣ ΜΕ ΤΡΙΑΝΤΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΕΣ, ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΕΙΘΑΡΧΗΜΕΝΟΙ. Για πάράδειγμα μια τέτοια τάξη δεν είναι δυνατόν με ένα μόνο δάσκαλο να μπει στο εργαστήριο και να κάνει ένα πείραμα φυσικής και μάλιστα μετωπικά. Ο εξορθολογισμός του εκπαιδευτικού χάρτη είναι απαραίτητος αλλά με γνώμονα την ποιοτική αναβάθμιση και όχι μόνο την οικονομία. Άλλωστε σε εποχές κρίσης αν κάπου πρέπει να ξοδεύονται λεφτά είναι στην παιδεία για αυτό το υπουργείο ας περικόψει τις σπατάλες για να επενδύση τα χρήματα στην πραγματική παιδεία