• Σχόλιο του χρήστη 'ΠΕΤΡΟΣ Γ.' | 26 Νοεμβρίου 2009, 15:26

    Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΑΛΛΑ ΚΙ ΑΠΟ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΕΚΤΟΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΑΝ ΣΥΝΔΥΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ.ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΙ ΟΛΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕ ΜΕΤΡΗΣΙΜΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΒΟΥΛΟΙ ΩΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΜΙΑ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Η ΠΟΥ ΔΕ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΕΝΩ Η ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΤΟ ΑΠΑΙΤΕΙ; ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΗ ΦΙΛΟΔΟΞΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΤΕΛΕΧΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΘΟΥΝ ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΚΟΠΟ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΠΛΗΜΜΥΡΙΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΑΞΙΟΛΟΓΟΤΑΤΟΥΣ ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΥΣ ΓΙΑ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ. Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΑΙΝΕΙ ΠΛΕΟΝ ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΘΕΣΗΣ. ΟΙ ΡΟΛΟΙ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΡΙΤΟΙ ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΕΒΑΣΤΟΙ.