• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΠΑΠΑΣΤΑΜΟΥ' | 1 Δεκεμβρίου 2020, 16:29

    - H δημιουργία πρότυπων ΕΠΑΛ με μοναδική «πρωτοτυπία» τους τον απόλυτο έλεγχο των σπουδών και των ειδικοτήτων από τους εκπροσώπους της τοπικής αγοράς και των δήμων οι οποίοι συνεχίζουν να λειτουργούν σε καθεστώς αναξιοκρατίας και διαφθοράς με αποτέλεσμα να οδηγεί στην κατηγοριοποίηση των ΕΠΑΛ. Αντί της ενίσχυσης του ενιαίου χαρακτήρα των σχολείων με αναβαθμισμένο επίπεδο σπουδών, καθιερώνονται ο κατακερματισμός και οι διακρίσεις. - την αντικατάσταση του κανονικού προγράμματος του σχολείου, στο ΕΠΑΛ, με πρακτική άσκηση ανήλικων μαθητών σε χώρους εργασίας και χωρίς αμοιβή. Αντί της καλλιέργειας του σεβασμού στα στοιχειώδη εργασιακά δικαιώματα εμπεδώνεται με νόμο η απλήρωτη εργασία. - την ίδρυση σχολών πρόωρης κατάρτισης μετά το γυμνάσιο, που θα παρέχουν και μαθητεία ανηλίκων από την ηλικία των 15 χρονών (χωρίς να προβλέπεται αμοιβή) και θα μπορεί να τις δημιουργεί κάθε δημόσιος και ιδιωτικός οργανισμός, ακόμα και εργοδοτικοί φορείς. - Η γραφειοκρατία στη μαθητεία, δημιουργεί προσκώματα, σε όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, με αποτέλεσμα να ατονεί η δυναμική της.