• Σχόλιο του χρήστη 'Γιάννης Κ.' | 1 Δεκεμβρίου 2020, 17:33

    1) Ο Διευθυντής ΕΣΚ και ΙΕΚ, πρέπει να είναι ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ Β/θμιας εκπαίδευσης, ΚΑΙ Παιδαγωγικά υπεύθυνος. Όχι Δάσκαλοι, όχι Διοικητικοί υπάλληλοι. Χρειάζεται παιδαγωγική ΠΡΟΣΈΓΓΙΣΗ ΣΤΗ ΔΙΟΊΚΗΣΗ. Διοίκηση σπουδαστών/ανθρώπινων συναισθημάτων!! Αλλιώς, θα μπορούσε να μπει φίλτρο όπως το έχετε: "με υπηρεσία σε Δομές Εκπαίδευσης Ενηλίκων" και να μοριοδοτείται περισσότερο η υπάρχουσα Εκπαιδευτική/διοικητική εμπειρία σε ΕΣΚ/ΙΕΚ... ΕΠΙΣΗΣ, να μοριοδοτείται/απαιτείται ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΑ (η εκπαιδευτική, δεν σημαίνει ότι είναι ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ!!) π.χ. Δ.ΥΘ. που μετατάχθηκε ή διορίστηκε εκπαιδευτικός, αναγνωρίζει την επαγγ. εμπειρία του και έχει ξαφνικά πολλά έτη Εκπαιδευτική. Μπορεί να μην έχει μπει σε ΤΑΞΗ.. ή να δούλευε μόνο σε φροντιστήρια... Να 2) ΟΧΙ στη διαρχία (τύπου Αναπληρωτή Διευθυντή, που υπήρχε παλαιότερα στα ΙΕΚ επί ΟΕΕΚ - και έφερε τριβές!!) με τον Υποδιευθυντή. Δεν μπορεί αυτοδύναμα να κάνει κάτι ο/οι Υποδ/ντες, εφόσον αξιολογείται και οπ ίδιος από τον Διευθυντή. 3) Ο/οι Υποδιευθυντές να έχουν 3ετή εμπειρία σε ΔΟΜΕΣ ΕΕΚ (είτε διοικητική από θέση ευθύνης, είτε ως διοικητικοί υπάλληλοι). ΟΧΙ μόνο από τα ΕΠΑΛ.... Να μην αποκλείονται οι ήδη υπάρχοντες Υποδιευθυντές... 4) Άρθρο 23: όριο 80 σπουδαστές... Αφού κάτω από 100 το ΙΕΚ είτε κλείνει, είτε συγχωνεύεται... ΑΡΑ, το 100, να γίνει 80...\ Να μην κλείνει ντο ΙΕΚ, να διερευνάται πρώτα η δυνατότητα λειτουργίας του ως ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ... 5)΄Αρθρο 27: Πρακτική άσκηση. Διεύρυνση χρόνου ολοκλήρωσης. Επαγγέλματα που δουλεύουν σεζόν, στρατιωτική θητεία, κ.λπ. ΕΠΙΣΗΣ, να μπορεί να γίνεται η Π.Α. και ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ. Πολλά επαγγέλματα δουλεύουν Σ/Κ. Π.χ. τουρισμός, μάγειροι, ζαχαροπλάστες, αναψυχή στη φύση, κ.λπ. 6) ΑΔΕΙΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΙΕΚ: ΔΕΝ χρειάζεται να κοινοποιούνται όλες οι άδειες του ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ προσωπικού στην Διεύθυνση της Οργανικής τους θέσης και στη ΓΓΔΒΜ. ΜΟΝΟ οι ΑΝΑΡΡΩΤΙΚΕΣ. Για τους Διοικητικούς υπαλλήλους (μόνιμους ή αποσπασμένους στο ΙΕΚ) να κοινοποιούνται στη ΔΔΒΜ. 7) Να ΘΕΣΠΙΣΤΕΙ η δυνατότητα σύγχρονης ΕξΑΕ, σε ένα ποσοστό π.χ.30% για ΟΛΑ τα ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ μαθήματα σε κάθε Οδηγό Σπουδών/Ειδικότητα.