• Σχόλιο του χρήστη 'ΜΠΑΛΕΤΑΣ ΠΟΛΥΒΙΟΣ' | 1 Δεκεμβρίου 2020, 22:34

    Απ’ ότι φαίνεται από τις τοποθετήσεις των περισσότερων συναδέλφων και άλλων πολιτών, οι αλλαγές που σηματοδοτεί το νομοσχέδιο δεν θα έχουν τόσο θετικό αντίκτυπο στο πεδίο της επαγγελματικής κατάρτισης. Γι’ αυτό θα πρέπει να μελετηθούν όλες οι αιτιολογημένες απόψεις και να γίνουν οι κατάλληλες διορθώσεις. Πέραν αυτών Θα ήθελα επίσης να εστιάσω σε τρία ζητήματα: 1. Στην υποβάθμιση των σχολών μαθητείας του Ο.Α.Ε.Δ. που επί σειρά ετών, και με τον επιτυχημένο τρόπο λειτουργίας τους (σχολείο και αμειβόμενη εργασία σε εργοδότες), δίνουν τη δυνατότητα σε αρκετούς νέους και νέες να ενταχθούν ομαλά και γρήγορα στην αγορά εργασίας. Αυτό είναι κάτι που η κοινωνία το απαιτεί διότι πρώτον, χρειάζεται εξειδικευμένους τεχνίτες και δεύτερον, μετουσιώνει σε επιτυχημένους επαγγελματίες τους νέους που είτε δεν θέλουν, είτε δεν έχουν τη δυνατότητα να σπουδάσουν στα ΑΕΙ. 2. Η κατάσταση στην οποία θα περιέλθουν οι έκτακτοι εκπαιδευτικοί στις ΕΠΑ.Σ. του Ο.Α.Ε.Δ. σε περίπτωση που οι σχολές τους σταματήσουν να έχουν ζήτηση ή μεταβληθούν οι όροι εργασίας τους. Είναι γεγονός ότι παρότι έχουν τα ίδια πτυχία και προσόντα με τους συναδέλφους τους, που εργάζονται στο Υπουργείο Παιδείας, διδάσκουν σε σχολές του ιδίου επιπέδου και ακολουθούν τα προβλεπόμενα αναλυτικά προγράμματα σπουδών, δεν αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία τους στο Παιδείας! 3. Ορθό και δίκαιο θα είναι η επιλογή των εκπαιδευτικών στην τεχνική εκπαίδευση να γίνεται με βάση τα ακαδημαϊκά τους προσόντα, την διδακτική τους εμπειρία, τις αποκτηθείσες δεξιότητες-γνώσεις, την εργασιακή τους εμπειρία και στο μέτρο που αυτό είναι εφικτό την αξιολόγησή τους από τα σχολεία που υπηρέτησαν. Ας τα δει λοιπόν αυτά το υπουργείο και ας αποφασίσει με γνώμονα το γενικό συμφέρον, διορθώνοντας τις στρεβλώσεις και τις αδικίες που επισημαίνονται σε όλους του σχολιασμούς. ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ Η/Υ & ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Msc in Engineering MA In International Business Administration