• Σχόλιο του χρήστη 'Α.Τ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ- ΣΤΕΛΕΧΟΣ Δ.ΙΕΚ' | 2 Δεκεμβρίου 2020, 01:20

    ΆΡΘΡΟ 31 ΠΑΡ. 7 Λύστε μου παρακαλώ κάποιες απορίες.. Με ποια λογική ένας δημόσιος υπάλληλος χωρίς καμιά παιδαγωγική κατάρτιση και χωρίς καμιά απολύτως σχέση με την Εκπαίδευση, τυπική ή άτυπη, πολλώ δε μάλλον επαγγελματική, θεωρείται ικανός για την ανάληψη θέσεως Διευθυντή σε ΙΕΚ, ενώ ένας εκπαιδευτικός της δημόσιας εκπαίδευσης, που δεν έχει υπηρετήσει σε ΕΠΑΛ, θεωρείται ακατάλληλος για τη θέση της Υποδιεύθυνσης; Ποιο είναι αυτό το ειδοποιό προσόν που καθιστά έναν καθηγητή π.χ. Φυσικής Αγωγής που υπηρετεί σε ΕΠΑΛ ικανό για τη θέση του Υποδιευθυντή σε ΙΕΚ και τον εκπαιδευτικό της ίδιας ειδικότητας που υπηρετεί σε ΓΕΛ ανίκανο ή ακατάλληλο για αυτήν την αμιγώς διοικητική θέση; Δηλαδή ένας εκπαιδευτικός που απλώς έχει πενταετή προϋπηρεσία σε ΕΠΑΛ κρίνεται πιο κατάλληλος για να ασκήσει τα καθήκοντα του Υποδιευθυντή από έναν εκπαιδευτικό που έχει χρόνια διοικητικής προϋπηρεσίας στο αντικείμενο και τίτλους σπουδών που αποδεικνύουν τις γνώσεις του στη διοίκηση σχολικών μονάδων και την επαγγελματική κατάρτιση; Και ποιος πάλι θεωρεί (μόνο όσοι είναι έξω από τον χορό (!) αλλά και έξω από τον χώρο) ότι η απλή εκπαιδευτική εμπειρία σε ΕΠΑΛ ως δια μαγείας παρέχει στον κάτοχό της τις γνώσεις, την ικανότητα, και τη σχετικότητα για την άσκηση μια τέτοιας διοικητικής θέσης; Στ’ αλήθεια, έτσι θέλουμε να αναβαθμίσουμε την Επαγγελματική Κατάρτιση; Με φωτογραφικές, και κατάφωρα άδικες διατάξεις που διασπείρουν την έριδα αντί να ενισχύουν την ισονομία και την κοινωνική συνοχή; Υπάρχουν ικανότατοι και άρτια καταρτισμένοι εκπαιδευτικοί με μεταπτυχιακά στη δημόσια διοίκηση και στην εκπαίδευση ενηλίκων που ασκούν επάξια τα διοικητικά τους καθήκοντα ως υποδιευθυντές έχοντας επενδύσει χρόνο, μόχθο και έχοντας υπερβεί εαυτόν εργαζόμενοι άοκνα πολλάκις πέραν του προβλεπόμενου ωραρίου. Πως ανταμείβετε την προσπάθεια τους; Εξαιρώντας τους από τη διαδικασία; Θα μπορούσε να μοριοδοτείται επιπλέον η εκπαιδευτική εμπειρία στα ΕΠΑΛ στον συνυπολογισμό των τυπικών προσόντων των υποψηφίων, όχι όμως να θεωρείται απαραίτητη προϋπόθεση για τη συμμέτοχη τους στη διαδικασία των κρίσεων. Γιατί δεν προτείνεται κάτι τέτοιο; Προφανώς γιατί κάποιοι, και μάλιστα κάποιοι πολύ συγκεκριμένοι, πρέπει να ευνοηθούν!! Νομίζω καταδεικνύεται πόσο παράλογη, αντιφατική και άδικη είναι η εν λόγω διάταξη και ευελπιστώ οι συντάκτες του νόμου να λάβουν υπόψη τους την επιχειρηματολογία των πολιτών και να διορθώσουν τα κακώς προτεινόμενα του νομοσχεδίου, ώστε να μη προλάβουν να γίνουν κακώς κείμενα.. Ευχαριστώ.