• Σχόλιο του χρήστη 'SYMEONIS THEOCHARI' | 2 Δεκεμβρίου 2020, 12:10

    Διαβάζοντας το σχέδιο νόμου καταλαβαίνει κανείς ότι ο απώτερος σκοπός είναι η δημιουργία μεγάλων σχολικών μονάδων εκπαίδευσης (πρότυπα ΕΠΑΛ) και κατάρτισης (ΙΕΚ- ΕΣΚ-ΕΚ) με πολλούς μαθητές και θεματικό χαρακτήρα (κατά το ευρωπαϊκό πρότυπο).Αυτό οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια σε συγχωνεύσεις και καταργήσεις σχολικών μονάδων χωρίς να συνυπολογίζεται η ιδιαιτερότητα του γεωγραφικού αναγλύφου της χώρας μας και οι διαφορετικές ανάγκες του μαθητικού μας πληθυσμού. Οι επικεφαλής των ΙΕΚ και των ΕΣΚ δεν είναι απαραίτητο να είναι εκπαιδευτικοί.Περιορίζεται ο αριθμός των στελεχών των εργαστηριακών κέντρων (5 εργαστήρια ανά τομεάρχη).Το εργασιακό καθεστώς των εκπαιδευτικών-εκπαιδευτών θα ακολουθήσει αυτό των ΙΕΚ.Οι παράγοντες της αγοράς και οι κοινωνικοί εταίροι θα καθορίζουν τις ειδικότητες.Η κατάρτιση μπορεί να είναι και ιδιωτική.Αναρρωτιέται λοιπόν κανείς αν τελικά καταργείται ο εκπαιδευτικός και παιδαγωγικός ρόλος των σχολείων αυτών.