• Σχόλιο του χρήστη 'Μαλβίνα Παπαδάκη' | 2 Δεκεμβρίου 2020, 18:11

    1. Το σχέδιο νόμου είναι προς την σωστή κατεύθυνση. Η εφαρμογή του όμως απαιτεί πάρα πολλές υπουργικές αποφάσεις, πράγμα χρονοβόρο. 2. Ιδρύει πάρα πολλά όργανα συμβουλευτικά ή διοικητικά και έτσι διαμορφώνεται μια πολύπλοκη οργάνωση και γίνεται σπατάλη ανθρώπινου δυναμικού.. 3. Άρθρο 2&3 Να συγχωνευτεί το ΚΣΕΕΚ με την ΓΓΕΕΚΔΒΜ&Ν Άρθρο 7: η ΚΕΕ να γίνει τμήμα του ΙΕΠ 4.Άρθρο 13: Εξαιρετικές οι ΕΣΚ . Να αξιοποιηθεί η πολύτιμη εμπειρία από τις σχολές ΟΑΕΔ. 5. Άρθρο 31: Λίγη η 3ετής θητεία του διευθυντή του ΙΕΚ. Να γίνει 10ετής. Δεν προλαβαίνει να μάθει το κέντρο. Η αξιολόγηση των διευθυντών να προυποθέτει αξιολόγηση στην θέση που κατείχε πριν. Άρθρα 41&42: η πιστοποίηση να γίνει με πανελλαδικές εξετάσεις καια διάβλητο σύστημα παρόμοιο με συτό της εισαγωγής στα ΑΕΙ 5. Άρθρο 43: η πρόσβαση σε ΑΕΙ να γίνεται με τις ίδιες εξετάσεις των αποφοίτων των γενικών λυκείων. Οι προηγούμενοι νόμοι χρησιμοποιούσαν την πρόσβαση ως το μόνο κίνητρο για την εγγραφή στην τεχνική εκπαίδευση, πράγμα ολέθριο. Έχει παρατηρηθεί ότι όσοι μπάινουν Στα ΑΕΙ με ειδικές εξετάσεις δεν μπορούν να τα τελειώσουν. Η Τεχνική εκπ/ση για να επιτύχει πρέπει να γίνει εκλυστική. Προσοχή στα προγράμματα σπουδών και τις ειδικότητες. Ευχαριστώ, Μαλβίνα Παπαδάκη