• Για άλλη μια φορά το Υπουργείο Παιδείας, φέρνει ένα Νομοσχέδιο για την Επαγγελματική Εκπαίδευση, Κατάρτιση σε συνθήκες πανδημίας, που αποτελεί βόμβα στα θεμέλια της δημόσιας επαγγελματικής εκπαίδευσης. Πρόκειται για ένα νομοσχέδιο που προβλέπει μεταξύ άλλων, την ίδρυση ΕΣΚ (Επαγγελματικών Σχολών Κατάρτισης), για μεταγυμνασιακούς 15χρονους μαθητές, σχολές όπου θα διδάσκουν εκπαιδευτές και όχι εκπαιδευτικοί και όπου διευθυντές θα μπορούν να γίνονται και διοικητικοί υπάλληλοι και θα παρέχουν χαμηλή, ταχύρρυθμη ακόμα και εξ αποστάσεως κατάρτιση. Τη δημιουργία Πρότυπων ΕΠΑΛ και όχι Πειραματικών που θα απευθύνονται στους άριστους μαθητές και όχι σε τυχαίο δείγμα,6ωρη μη αμειβόμενη πρακτική άσκηση ανηλίκων σε χώρους εργασίας, πράγμα που σημαίνει και αντίστοιχη απώλεια διδακτικών ωρών για τους εκπαιδευτικούς των ειδικοτήτων. Τη θεσμοθέτηση κατατακτήριων εξετάσεων για τα ΑΕΙ από τα ΙΕΚ με τις οποίες θα εισάγονται σε ΑΕΙ υποψήφιοι από κατώτερη βαθμίδα χωρίς Πανελλαδικές εξετάσεις. Την κατάργηση των Δημόσιων ΙΕΚ με λιγότερους από 250 σπουδαστές σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, και 100 στην υπόλοιπη Ελλάδα (πλην παραμεθόριων περιοχών), οι σπουδαστές των οποίων θα γίνουν βορά σε ιδιωτικές δομές. Την κατάργηση οριστικά, των διετών προγραμμάτων επαγγελματικής εκπαίδευσης των πανεπιστημίων (ΚΕΕ), που αποτελούσαν μια διέξοδο και δυνατότητα για συνέχιση σπουδών σε ανώτερο επίπεδο των αποφοίτων ΕΠΑΛ. Το Νομοσχέδιο αυτό δεν είναι τίποτε άλλο από επιστροφή στο παρελθόν, που καλυμμένο με το μανδύα του εκσυγχρονισμού και της αναγκαιότητας της ανάπτυξης, θα φέρει πρόσκαιρα κέρδη, πρόσκαιρους με πρόσκαιρες ειδικεύσεις φτηνούς εργαζόμενους, κατατεμαχισμό της δημόσιας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, νέα διαθεσιμότητα. Το ΔΣ της ΒΕΛΤΕΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ