• Σχόλιο του χρήστη 'Γιαννης Σταγάκης' | 2 Δεκεμβρίου 2020, 23:40

    Αν η απάντηση στη μεταγυμνασιακη μαθητική διαρροή και στο ευμετάβλητο εργασιακό και κοινωνικό περιβάλλον που βιώνουμε σήμερα είναι η κατάρτιση τοτε αυτό αντίκειται σε όλες τις προτάσεις οργανισμών (π.χ. UNESCO, OECD) και της εκπαιδευτικής έρευνας που προτάσσει την ουσιαστική εκπαίδευση ως μοχλό για την ενεργοποίηση της Δια Βιου Μάθησης του ατόμου. Αν πραγματικά ενδιαφερόμαστε για να κρατήσουμε τους μαθητές στο σχολείο αναμορφώνουμε τους οδηγούς σπουδών στο ΕΠΑΛ δίνοντας διαφορετικά εγχειρίδια, ύλη και οδηγίες εκπαίδευσης στα απαραίτητα μαθήματα γενικής παιδείας για τους μαθητές που προχωρούν στην επαγγελματική εκπαίδευση ως πρώτη τους επιλογή. Φροντίζουμε να υπάρχουν υποστηρικτές διδασκαλίες για τους μαθητές που έρχονται με εκπαιδευτικές αδυναμίες απο το γυμνάσιο και προσαρμόζουμε τις εξετάσεις και την τράπεζα θεμάτων στην επαγγελματική εκπαίδευση όχι απλά να αποτελέι μια αντιγραφή των θεμάτων που προτείνονται προς τα γενικά λύκεια. Το ζητούμενο είναι η ενίσχυση της εκπαίδευσης για συμπερίληψη όλων ώστε να ολοκληρώσουν τη βασική εκπαίδευση και όχι ο πρώιμος αποκλεισμός και η ώθηση στην κατάρτιση.