• Σχόλιο του χρήστη 'Κωνσταντίνος Μαυρίκος' | 13 Ιανουαρίου 2021, 18:11

    Οι Πανελλαδικές Εξετάσεις μέχρι σήμερα ήταν ξεκάθαρα ένα σύστημα ταξινόμησης μαθητών σε υπάρχουσες θέσεις σε ΑΕΙ και ΤΕΙ. Με την καθιέρωση ελάχιστης επίδοσης αλλάζουν τα δεδομένα και ουσιαστικά πολλές σχολές θα δουν θέσεις να μην καλύπτονται και τμήματα να κλείνουν. Δημιουργείται λοιπόν η εντύπωση, ότι το ζήτημα δεν είναι η καθιέρωση μιας ελάχιστης βάσης αλλά το "έξυπνο κλείσιμο σχολών" που δεν συγκεντρώνουν το ενδιαφέρον των αποφοίτων. Εν μέρει δεν είναι κακή η πρόταση νόμου, αλλά είναι εξαιρετικά σκληρή τόσο για τους υποψήφιους φοιτητές όσο και για τις σχολές που θα οδηγηθούν "έξυπνα" σε κλείσιμο, επιφέροντας πλήγμα σε Περιφερειακές Πόλεις που στηρίχτηκαν από την παρουσία ΑΕΙ-ΤΕΙ. Παράλληλα, θα δοθεί μια "έξυπνη βοήθεια" στην Ιδιωτική Εκπαίδευση να αναπτύξει προγράμματα προγράμματα εκπαίδευσης προς όφελος της και προς την ανάπτυξη της, ενώ επίσης θα αυξήσει την μετανάστευση νέων για εκπαίδευση σε άλλες χώρες. Καταλήγοντας, πιστεύω ότι η μετάβαση είναι εξαιρετικά σκληρή για Σχολές και Υποψηφίους, και πρέπει να υπάρξει μια ηπιότερη μετάβαση, με χαμηλότερη μέση βαθμολογία, που θα βοηθήσει την Πολιτεία να δει τα αποτελέσματα της Πολιτικής της, περισσότερο ψύχραιμα.