• Σχόλιο του χρήστη 'Πεξοματης Χρηστος' | 15 Ιανουαρίου 2021, 12:19

    Ως μαθητής Γ λυκείου, που καλείται φέτος να διαγωνιστεί για να περάσει στην πρώτη του επιλογή, και ως άνθρωπος που επηρεάζεται άμεσα από αυτό το νομοσχέδιο, έχω να πω, ότι συμφωνω. Είναι η πρώτη φορά που το υπουργείο Παιδείας έχει να επιδείξει μια αλλαγή με προοπτικές. Το γεγονός ότι αυτές οι προτεινόμενες αλλαγές είναι θετικές, δεν σημαίνει βέβαια ότι είναι αρκετές. Το εκπαιδευτικό σύστημα προάγει άτομα χωρίς γνώσεις. Άτομα που ενδιαφέρονται για ένα πτυχίο, ένα χαρτί και τίποτα άλλο. Άτομα που αντιμετωπίζουν την εκπαίδευση χρησιμοθυρικά και πως ως κύριο στόχο έχουν μόνο ένα χαρτί. Η θεσμοθέτηση του ανωτάτου ορίου φοιτησης, έχει προοπτικές να αντιμετωπίσει την μάστιγα των αιωνίων φοιτητών, χωρίς όμως να λαμβάνεται σοβαρά μια παράμετρος:Οι φοιτητές που αναγκάζονται να εγκαταλείψουν τις σπουδές τους λόγω προσωπικών,οικονομικών,οικογενειακών,ιατρικών προβλημάτων και επιλέγουν να τις συνεχίσουν μετά από χρόνια. Αυτή η ομάδα ανθρώπων-που κάθε άλλο παρά αμελητέα δεν ειναι-, δεν έχει τρόπο να ξανά ενταχθεί στην ακαδημαϊκή εκπαίδευση και να αποκτήσει το απολυτήριο της. Η πρόληψη έχει αποδεχθεί ουκ ολίγες φορές καλύτερη της αντιμετώπισης, και εφόσον η ανθρώπινη ζωή είναι που μετράει, δεν είναι άδικο να στερήσουμε από μια ζωή την ευκαιρία της στην τριτοβάθμια εκπαίδευση λόγω συγκυριών; Δεν πρέπει να υπάρχει μέριμνα για αυτές τις περιπτώσεις: Δεν πρέπει το κράτος να είναι σε θέση να προλάβει τέτοιες καταστάσεις; Δεν πρέπει το κράτος να βοηθά τους πολίτες που έχασαν την ευκαιρία τους άδικα; Αν και διαφωνώ σε αρκετά με την κ. Κεραμεως, αυτο το νομοσχέδιο ίσως να είναι η αρχή της εκ θεμελίων αλλαγής του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος, που τόσο καιρό απαιτούμε συλλογικά ως μαθητές,ως μέλη της κοινωνίας, ως άνθρωποι!