• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΔΑΜ ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ' | 22 Ιανουαρίου 2011, 19:52

    Κύριοι, Όσο και να προβάλλονται παιδαγωγικοί λόγοι για τις συγχωνεύσεις, στο μυαλό όλων των εμπλεκομένων στην παιδαγωγική διαδικασία (εκπαιδευτικών, μαθητών, γονέων, δεν μπορεί να περάσει ότι το μάθημα σε 30 μαθητές θα είναι καλύτερο από αυτό σε 20 μαθητές. Συγχώνευση σημαίνει κλείσιμο σχολείων, και σίγουρα αυτό μπορεί να το καταλάβει ο καθένας σας. Απορώ από ποια παιδαγωγική επιστημονική σχολή ή ρεύμα απορρέει μια τέτοια αντίληψη. Συνεργατικότητα, διαθεματικότητα ΤΠΕ, πάνε στο βρόντο; Άλλα μας δίδαξαν στα Πανεπιστήμια και στις Επιμορφώσεις. Δεν ισχύουν αυτά πια;