• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΑΛΟΔΗΜΟΣ ΔΗΜ' | 17 Ιανουαρίου 2021, 14:52

    Δύο μεγάλα προβλήματα που δεν λύνει το παρόν νομοσχέδιο είναι τα παρακάτω: 1]Η ένταξη τμημάτων σε 2 ή 3 ή και τα 4 Επιστημονικά Πεδία. Από τα 460 τμήματα του Μηχανογραφικού τα 161 (ποσοστό 35%) ανήκουν σε περισσότερα από ένα Επιστημονικά Πεδία. Αυτό σημαίνει ότι μπορείς να εισαχθείς στο ίδιο τμήμα εξεταζόμενος πανελλαδικά σε διαφορετικά μαθήματα. Παραβιάζεται η βασική αρχή των Μαθηματικών που λέει ότι δεν μπορούμε να συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα. Μια κατάφωρη αδικία που ισχύει εδώ και πολλά χρόνια. Στα κοινά τμήματα οι μεγάλοι χαμένοι είναι οι υποψήφιοι του 2ου Επιστημονικού Πεδίου (Γλώσσα, Μαθηματικά, Φυσική & Χημεία). Από τα 245 τμήματα του 2ου Επ. Πεδίου μόνο τα 97 ανήκουν στο 2ο Επ. Πεδίο ποσοστό 40%. Πρέπει επιτέλους να σταματήσει κάποτε αυτός ο παραλογισμός! http://sep4u.gr/38450/i-megali-adikia-ton-koinon-tmimaton-tou-michanografikou/ 2] Οι τεράστιες διαφορές στις βάσεις υποψηφίων ημερήσιων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ. Η σύγκριση των βάσεων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ δείχνει ότι πρέπει να επανεξεταστεί η κατανομή των τμημάτων και εισακτέων σε ΓΕΛ και ΕΠΑΛ. Δεν είναι δίκαιο να υπάρχουν διαφορές πολλών χιλιάδων μορίων. http://sep4u.gr/wp-content/uploads/pe-vaseis-all-2020-dk.pdf. Καλοδήμος Δ. Υπεύθυνος Φυσικός, ΣΕΠ ΚΕΣΥ Φθ/θας, Διαχειριστής sep4u.gr