• Σχόλιο του χρήστη 'Γεώργιος Μ' | 20 Ιανουαρίου 2021, 11:25

    Αναστολή προτείνω του άρθρου αυτού και όλου του νόμου, για λόγους δικαιοσύνης. Η υποτιθέμενη αναβάθμιση των Πανεπιστημίων, που επιτυγχάνεται τάχα μου με την ύπαρξη της Ε.Β.Ε., οδηγεί τους γονείς, στη πραγματικότητα, σε περισσότερα φροντιστηριακά έξοδα. Δημιουργεί στη πραγματικότητα ο γονιός, με τεράστια για την εποχή οικονομική του επιβάρυνση, ένα καλύτερο υποψήφιο και στη συνέχεια υποτίθεται ένα καλύτερο φοιτητή , που θα αναβαθμίσει το δημόσιο Πανεπιστήμιο… Φαίνεται τόσα χρόνια, δεν είναι αρκετά αυτά, που πληρώνουν οι γονείς σε φροντιστήρια και υποβαθμίζονται τα πανεπιστήμια…(?) Το 30% των φοιτητών που δεν τελειώνουν , θέλει τουλάχιστον διερεύνηση, ξεχνάνε όλοι ότι περάσαμε 10 χρόνια με οικονομική κρίση και πολλοί από αυτούς, σίγουρα εγκατέλειψαν , για οικονομικούς λόγους. Μετράμε στο 30% και αυτούς, που γράφτηκαν στη σχολή που πέρασαν και τελικά προτίμησαν να πάνε στο εξωτερικό κ.λ.π. Πολύ αυθαίρετα διατυπώνεται και διατυμπανίζεται αυτό το ποσοστό. Οι πανεπιστημιακές σχολές , που υπάρχουν, εδώ και χρόνια, στο σύνολό τους δέχονται περί τις 78000 φοιτητές ετησίως , είναι δημιουργήματα διάφορων πολιτικών επιλογών ή ανοχών της εκάστοτε εξουσίας και σίγουρα όχι του φορολογουμένου, που τις συντηρεί. Θεωρώ μεγάλη πνευματική και πολιτιστική κατάκτηση, το ότι σαν φορολογούμενος συντηρώ τόσες σχολές και απαιτώ από την εκάστοτε εξουσία να τις αξιοποιήσει καλύτερα και όχι να τις κλίσει. Το κλείσιμο δεκάδων σχολών θα οδηγήσει πολλές τοπικές κοινωνίες σε επιπλέον οικονομικό μαρασμό. Από τα παραπάνω φαίνεται ,ότι είναι άδικό με τα δικά μας χρήματα, να θυσιάζονται χιλιάδες παιδιά, για δήθεν αναβαθμίσεις πανεπιστημίων, δεν φταίμε εμείς, για τις αδιέξοδες πολιτικές , που εφαρμόζονται χρόνια τώρα στα πανεπιστήμια, είναι και ανήθικο να εφαρμόζονται πρωτοφανώς , κάποιες από αυτές στη μέση της σχολικής χρονιάς.