• Σχόλιο του χρήστη 'Φελεκης Ιωαννης' | 20 Ιανουαρίου 2021, 20:10

    Παρατηρηση 1η Στο Άρθρο 2 καθιερώνεται Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής (E.B.E.) στα πανεπιστημιακά τμήματα, όχι με απόλυτο αριθμό (πχ. 10), αλλά ορισμένη από κάθε τμήμα Σχολής. Η βάση εισαγωγής για κάθε τμήμα θα προκύπτει, σύμφωνα με το σχέδιο νόμου, από ένα ποσοστό (80%-120%) του μέσου όρου των μέσων επιδόσεων των υποψηφίων κάθε επιστημονικού πεδίου στα μαθήματα που εξετάστηκαν. Έτσι προϋπόθεση συμμετοχής των υποψηφίων στη διαδικασία επιλογής για εισαγωγή στην Γ/θμια Εκπ/ση αποτελεί η επίτευξη στις πανελλαδικές εξετάσεις βαθμολογικής επίδοσης ίσης ή μεγαλύτερης της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής ανά σχολή, τμήμα ή εισαγωγική κατεύθυνση (Ε.Β.Ε. της σχολής, τμήματος ή εισαγωγικής κατεύθυνσης). Για τη διαπίστωση της συνδρομής της προϋπόθεσης αυτής, συγκρίνεται η οικεία ανά σχολή, τμήμα ή εισαγωγική κατεύθυνση Ε.Β.Ε., όπως διαμορφώνεται σύμφωνα με τον μέσο όρο που συγκέντρωσε ο υποψήφιος στα πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα, χωρίς να λαμβάνονται υπόψη και κατά το στάδιο αυτό οι συντελεστές βαρύτητας των μαθημάτων. Τα παραπάνω θα ισχύσουν από τις φετινές Πανελλαδικές Εξετάσεις, του 2021. Το γεγονός και μόνον αυτό, δημιουργεί αναστάτωση στις οικογένειες των υποψηφίων μαθητών και μάλιστα εν καιρό μη φυσιλογικών συνθηκών και καραντίνας, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την ορθή προετοιμασία των υποψηφίων. Υπενθυμίζουμε ότι τα σχολεία είναι κλειστά εδώ και περίπου 3 μήνες και γίνεται τηλεκπαίδευση, με όσα προβλήματα έχει αυτή στην υλοποίησή της στο σύνολο των υποψηφίων μαθητών. Παρατηρηση 2η Επιπλέον στο Άρθρο 2 ορίζονται ως σχολές εισαγωγής στην Γ/θμια Εκπαίδευση: τα Α.Ε.Ι., η ΑΣΠΑΙΤΕ, οι Α.Ε.Α., οι Α.Σ.Τ.Ε. του Υπουργείου Τουρισμού, οισχολές των Α.Σ.Ε.Ι. και Α.Σ.Σ.Υ., οι σχολές της Αστυνομικής και Πυροσβεστικής Ακαδημίας, οι Α.Ε.Ν., καθώς και οι Σχολές Δοκίμων Σημαιοφόρων Λιμενικού Σώματος και Λιμενοφυλάκων. Επειδή η ΑΣΠΑΙΤΕ είναι η μοναδική σχολή εκπαίδευσης εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας επαγγελματικής εκπαίδευσης στη χώρα μας και επειδή έχει ιστορία εξηντα (60) και πλέον εττών, παρέχοντας με χιλιάδες αποφοίτους υπηρεσίες ποιοτικής εκπαίδευσης στα σχολεία της χώρας μας, απαιτείται προσοχη στη διατυπωση του αρθρου. Η ΑΣΠΑΙΤΕ ειναι ΑΕΙ. Να διορθωθει... Παρατηρηση 3η Τέλος στο Άρθρο 2 καθορίζεται νέα Διαδικασία υποβολής μηχανογραφικού δελτίου. Μπαίνει περιορισμός στον αριθμό επιλογών στο μηχανογραφικό δελτίο και καθιερώνεται η συμπλήρωσή του σε δύο φάσεις. Τα ανωτέρω μας βρισκουν αντιθετους, διότι αφενός μεν στερούν το δικαιώμα επιλογής σε μία πληθώρα σχολών, διότι οι απόφοιτοι ΓΕΛ και ΕΠΑΛ δεν είναι πλήρως κατασταλαγμένοι στο «τι» ακριβώς θέλουν πραγματικά να σπουδάσουν, λόγω της παντελούς έλλειψης σοβαρού επαγγελματικού προσανατολισμού, και αφετέρου δημιουργούν “πεδίον δόξης λαμπρόν” για τα ιδιωτικά κολλέγια και τα πανεπιστήμια του εξωτερικού (μετανάστευση φοιτητών). Φελεκης Ιωαννης Εκπαιδευτικος κλαδου ΠΕ84 1ο ΕΠΑΛ Καλαμαριας