• Σχόλιο του χρήστη 'Β Δντης' | 1 Ιουλίου 2021, 17:52

    1o. ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ - ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ κλπ Τα μεταπτυχιακά 1ο, 2ο πριμοδοτούνται ορθώς με 4 και 3 μόρια αντίστοιχα. Δεν χρειάζεται περαιτέρω διευκρίνηση αν είναι 4 εξ ή 3 εξ κλπ σε αυτή τη φάση γιατί υπάρχουν αρκετοί εκπαιδευτικοί με μεταπτυχιακά 20 ετών που ήταν εξαιρετικά δύσκολα στην ολοκλήρωση και που δεν έχουν καμιά σχέση με τα σημερινά. Επίσης τα μεταπτυχιακά στη Διοίκηση Σχ Μονάδων δεν έχουν να προσφέρουν τίποτα διαφορετικό από μια ετήσια επιμόρφωση (στη Διοίκηση Σχ Μοναδ) άνω των 300 ωρών με εξετάσεις ή από ένα πιστοποιητικό Παιδαγωγικής και Διοικητικής επάρκειας από ΑΣΠΑΙΤΕ η από μια Επιμόρφωση επιμορφωτών Β επιπέδου. Φυσικά πρέπει να μοριοδοτηθεί όπως και τα άλλα χωρίς extra μόρια όμως. Τώρα τα integrated master αφού αποτελούν ενιαίο και αδιάσπαστο τίτλο σπουδών δεν πρέπει να μοριοδοτηθούν σαν master και αυτό είναι ξεκάθαρο. Μην ξεχνάτε ότι με τη βοήθεια αυτού του τίτλου (του αδιάσπαστου) έγινε η πρόσληψη του εκπαιδευτικού και άρα αποτέλεσε προσόν διορισμού. Φυσικά δεν θα πρέπει να μοριοδοτηθεί σαν μεταπτυχιακό αφού δεν είναι ξεχωριστός τίτλος. 2ο. ΜΟΡΙΑ ΑΙΡΕΤΩΝ - ΣΥΜΒΟΥΛΙΩΝ κλπ Ορθότατα δεν μοριοδοτούνται αυτές οι συμμετοχές στα συμβούλια. Επίσης θα πρέπει να επεκταθεί η μη μοριοδότηση και η συμμετοχή στα πειθαρχικά συμβούλια. 3ο. ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ - ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ εμπειρία κλπ Φαίνεται μια στροφή σε μείωση της μοριοδότησης της διδακτικής και αύξηση της Διοικητικής. Περισσότερες αιτήσεις λόγω διδακτικής αλλά με μικρότερη μοριοδότηση σε όσους δεν έχουν διατελέσει στελέχη.Ορθότατα ανέβηκε η μοριοδότηση των Δ/ντων Γυμν/σιων Λυκείων και περιορίστηκε η μοριοδότηση των Δ/ντων Εκπ/σης. Υπάρχει κάποια ισορροπία τώρα. Αυτά προς το παρόν. Συνεχίζεται η μελέτη και η κριτική σκέψη