• Σχόλιο του χρήστη 'ΣΤΑΥΡΟΣ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΙΔΗΣ' | 2 Ιουλίου 2021, 00:35

    (Άρθρο 31 και Άρθρο 33) Απόσπασμα από το ενημερωτικό σημείωμα της κ. Υπουργού Παιδείας Ν. Κεραμέως για το σχέδιο νόμου περιλαμβάνει ρυθμίσεις ιδίως για τα εξής ζητήματα: I) ΔΟΜΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ: Η ίδρυση θέσεων στελεχών με αμιγώς παιδαγωγικό χαρακτήρα, ο εξορθολογισμός της διαδικασίας επιλογής στελεχών και η ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ αυτών τόσο ΣΤΗΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ, καθιστούν τις νέες Δομές Εκπαίδευσης ΚΡΙΣΙΜΟ ΠΥΛΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΝΟΜΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟ και επίσης ΙΙ)ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΒΑΘΜΟΙ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ενίσχυση του ρόλου του Διευθυντή και των εκπαιδευτικών σε Θέσεις Ευθύνης. με ισχυρότερες αρμοδιότητες και καθήκοντά. Σκόπιμο είναι να αξιοποιηθούν υποψήφια στελέχη που πέρα των λοιπών προσόντων και ικανοτήτων να έχουν και τις αντίστοιχες προς την ΘΕΣΗ ΕΥΘΥΝΗΣ σπουδές και ΣΥΝΑΦΕΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ. Είναι απαραίτητο λοιπόν να διαφοροποιηθεί η μοριοδότηση διδακτορικού και μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών (σύμφωνα με το άρθρο 9 του ν. 4354/2015) στη Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων, στην Εκπαίδευση Ενηλίκων και να λαμβάνουν μέγιστο αριθμό μορίων - ως συναφές με το αντικείμενο θέσης – και σε αντίθεση του διδακτορικού και μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών σε άλλες ειδικεύσεις και κατευθύνσεις που να μοριοδοτούνται αντίστοιχα με λιγότερα μόρια - αναγνωρισμένα ως συναφή με το αντικείμενο απασχόλησης.