• Σχόλιο του χρήστη 'Γιάννης Πλατάρος' | 23 Ιανουαρίου 2011, 11:39

    Ξεκινάμε από τις παραδοχές , τους πρώτους όρους: Οι συνενώσεις-καταργήσεις γίνονται ΜΟΝΟ για οικονομικούς λόγους(ειλικρίνεια προθέσεων για αξιοπιστία) Το οικονομικό ερώτημα είναι, αν μπορούν να γίνουν συνενώσεις καταργήσεις με τους εξής όρους: 1. Νομοθετική καθιέρωση 25 μαθητών /τμήμα. 2. Καμία παιδαγωγική επιβάρυνση μαθητή. (Η μεταφορά θα γίνεται με καινούργια λεωφορεία και θα υπάρχει σύστημα/μαθητή που να τον πληροφορεί, ότι το λεωφορείο φθάνει σε 5 λεπτά, 3 λεπτά.Ο μαθητής δεν περιμένει σε κρύο και βροχή) 3. Η μεταφορά των μαθητών να γίνεται και με δύο απογευματινά δρομολόγια από και προς το κέντρο του δήμου, προαιρετικά, για τυχόν μαθήματα φροντιστηριακά του σχολείου ή άλλα (χορός μουσική γυμναστήριο κολύμβηση) Τα παραπάνω φαίνονται απραγματοποίητα , καθώς δημιουργούν νέες δαπάνες. Όμως, μέσα από μια οικονομική ανάλυση κόστους- οφέλους, με οικονομίες κλίμακας και κατάργηση του υφισταμένου σκανδαλώδους κόστους για την μεταφορά μαθητών, φρονώ, ότι μπορούν να δημιουργηθούν απίστευτες οικονομίες. Φυσικά και έχω πλήρη επίγνωση, ότι τα παραπάνω μοιάζουν ουτοπικά, όμως αυτοί που πρέπει να ξέρουν γνωρίζουν ότι είναι ΕΦΙΚΤΑ , ασχέτως αν άλλοι λόγοι (λ.χ. όλο το κύκλωμα μεταφοράς μαθητών) προκρίνουν βίαιες «λύσεις» με μιά φράση: Υπάρχουν λύσεις που είναι γνήσιες και δεν δημιουργούν παρενέργειες, αλλά χρειάζονται όραμα και πάθος για την Παιδεία , που φυσικά δεν υπάρχει...