• Σχόλιο του χρήστη 'Καραφέρης Ιωάννης Δ/ντής Σχολείου Δευτεροβάθμιας' | 23 Ιανουαρίου 2011, 16:32

    Πιστεύω πως ο σημερινός χάρτης των σχολικών μονάδων σ’ όλη την Ελλάδα έχει προκύψει μέσα από διαχρονικές κοινωνικές ζυμώσεις και αναμφισβήτητα προς το καλύτερο. Ως συνέχεια των παραπάνω μπορώ να θεωρήσω σα θετικές εξελίξεις: 1. Κατάργηση σχολικών μονάδων μόνο σε ακραίες περιπτώσεις, όπου η πλειοψηφία των Ελλήνων πολιτών θα το θεωρούσε λογικό. 2. Εάν θα γίνουν καταργήσεις σε μεγαλύτερη κλίμακα απ’ ότι προανέφερα και ιδίως σε απομακρυσμένες περιοχές με μεγάλες μετακινήσεις μαθητών, τότε το ποιοτικό αντάλλαγμα της μάθησης θα πρέπει να είναι οφθαλμοφανές και να εξ αρχής τεκμηριωμένο. 3. Συγχώνευση σε Γυμνάσια με Λυκειακές τάξεις με ένα Δ/ντή, σε μικρές πόλεις που συνυπάρχουν χωριστά μικρά Γυμνάσια και μικρά Λύκεια και πολλές φορές στο ίδιο κτίριο. Καραφέρης Ιωάννης Πτελεός Μαγνησίας