• Σχόλιο του χρήστη 'georgia' | 23 Ιανουαρίου 2011, 17:44

    Νομίζω πως οι λόγοι που οδηγούν το υπουργείο στις συνενώσεις των σχολικών μονάδων είναι οικονομικοί,οργανωτικοί και κατ επέκταση περισσότερο ελεγχόμενοι(χωρίς αυτό απαραίτητα να είναι πάντα κακό). Αυτά που το υπουργείο πρέπει να έχει υπ όψιν του, είναι πως κάθε αλλαγή που θέλει να προωθήσειπρέπει να είναι προς βελτίωση της δημόσιας παιδείας,προς την εξάλλειψη της ταξικής παιδείας,προς την παροχή ίσων ευκαιριών σε όλους τους μαθητές της Ελλάδας.Φυσικά βέβαια όταν λέει -το υπουργείο για δωρεάν παιδεία- να το εννοεί πλήρως. Εάν δημιουργήσει το υπουργείο τις κατάλληλες υποδομές στις σχολικές μονάδες(κι όταν λέω κατάλληλες υποδομές εννοώ,αίθουσες διδασκαλίας επαρκείς,αίθουσες εργαστηρίων,αίθουσες προβολών,κατάλληλο και εξειδικευμένο προσωπικό με πλήρες ωράριο,νέες τεχνολογίες,αίθουσες για καλλιτεχνικά μαθήματα,αίθουσα-ες μουσικής...)τότε ναι να συνενώσει όσες σχολικές μονάδες, λόγω ιδιαίτερων συνθηκών η κάθε μία, υπολειργούν. ΒΕΒΑΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΤ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΛΕΕΙ Η ΚΥΡΙΑ ΥΠΟΥΡΓΟς,ΓΙΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΩΝ 25-30 ΜΑΘΗΤΩΝ,ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΑ!!!!!!!!! Αν σεβόμαστε τη δουλειά μας,τον εαυτό μας ,τους μαθητές μας,μάθημα με μαθητές πάνω από 20 δε γίνεται.Για να είμαστε σοβαροί.