• Σχόλιο του χρήστη 'ΧΑΤΖΗΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ,Δ/ΝΤΗΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΕΝΤΑΒΡΥΣΟΥ Ν.ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ' | 23 Ιανουαρίου 2011, 18:03

    Αρχικά έχω να επισημάνω ότι η δημόσια διαβούλευση είναι σημαντική και δημιουργεί απο μόνη της δυναμική προοπτική επίλυσης των σοβαρών προβλημάτων της παιδείας.Χρειάζεται όμως να δοθεί περισσότερος χρόνος,προκειμένου να εκφραστούν ,μέσω των αρμοδίων οργάνων τους, οι Δήμοι και οι Περιφέρειες.Η αναγκαιότητα για συνενώσεις των Σχολείων έχει διαφορετικά χαρακτηριστικά από Νομό σε Νομό και κατά τη γνώμη μου δεν μπορεί να είναι μονοσήμαντη,δηλαδή το μικρό Σχολείο (απο άποψη μαθητικού δυναμικού) να μεταφέρει τους μαθητές του σε ένα μεγαλύτερο έστω και αν διαθέτει καλύτερες υποδομές.Γιατί δεν προβλέπεται η αντίστροφη πορεία; Το Σχολείο μας που διαθέτει όλες τις σύχρονες υποδομές,οι περισσότερες των οποίων είναι ιδρώτας καθηγητών και γονέων,γιατί να τελεί υπό την απειλή κατάργησης του;Σε πόσα Σχολεία υπάρχουν στον ίδιο χώρο γήπεδο ποδοσφαίρου με σκεπαστές κερκίδες και προβολείς, γήπεδο μπάσκετ με ταρτάν και προβολείς,αποδυτήρια,κλειστό γυμναστήριο;Και όλα αυτά σε απόσταση 10 μέτρων.Διερωτήθηκε κανείς ότι πόσο σημαντικά είναι για τους μαθητές ο ήλιος και το οξυγόνο;Οι μαθητές μας και οι καθηγητές μας έχουν όλες τις δυνατότητες ψηφιακής διδακαλίας,ασύρματο και ενσύρματο ιντερνέτ,διαδραστικούς πίνακες και αίθουσες εύκολης πρόσβασης για όλους. Βιβλιοθήκη,αίθουσα μουσικής,φυσικών επιστημών,τεχνολογίας.Ο αριθμός των μαθητών είναι και θέμα χωροταξικής κατανομής.Η νοοτροπία σε ένα μικρό Νομό να θέλουμε να συγκεντρώσουμε όλες τις πολιτιστικές και εκπαιδευτικές δραστηριότητες,μακροπρόθεσμα θα αποδειχθεί εσφαλμένη.Μπορεί κάποιος να μας απαντήσει πειστικά τι περισσότερο θα απολαμβάνουν οι μαθητές μας στην πόλη; Η χαμηλή παραβατικότητα και βία στο Σχολείο η έλλειψη καταστροφών ,δεν είναι παιδεία;Η πληθώρα εκδηλώσεων και προγραμμάτων που υλοποιήθηκαν δεν είναι παιδεία;Ότι το Σχολείο για χρόνια αφουγκράζεται τα κοινωνικά και οικονομικα προβλήματα των τοπικών κοινωνιών,τα επικοινωνεί στους μαθητέςκαι αποδίδει συγκεκριμένες προτάσεις στους θεσμικούς παράγοντες ,δεν είναι παιδεία;Τελικά θέλουμε το Σχολείο κύριο φορέα παραγωγής πολιτισμού και αναπτυξιακών ιδεών η ένα Σχολείο μίζερο και εσωστρεφές που αναπαράγει τον ίδιο κακό εαυτό του;Σε ολα τα χωριά απο τα οποία προέρχονται οι μαθητές μας υπάρχουν πολιτιστικά κέντρα τα οποία και αξιοποιούμε για θεατρικές και άλλες εκδηλώσεις. Να μας απαντήσει κάποιος πόσα τέτοια πολιτιστικά κέντρα έχει η πόλη της Καστοριάς;Εμείς οι καθηγητές θεωρούμε, ότι το Σχολείο πρέπει να αποτελεί βασικό μοχλό ανάπτυξης για μια περιοχή.Είμαστε μια αγροτική και παραμεθόρια περιοχή που χρειάζεται την στήριξη του Κράτους γιατι έχουμε 8 μήνες χειμώνα και οι περισσότεροι νέοι,αν δεν δοθούν κίνητρα,θα εγκαταλείψουν τα χωριά τους.Μη κάνετε κακή αρχή κλείνοντας Σχολεία Ευχαριστώ θερμά για την φιλοξενία