• Σχόλιο του χρήστη 'Παναγιώτης' | 14 Ιουλίου 2021, 17:53

    Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών θεωρώ ότι δεν πρέπει να γίνεται με κατάταξη σε κλίμακα αλλά να είναι περιγραφική και να αποτυπώνει τα δυνατά και αδύνατα χαρακτηριστικά του εκπαιδευτικού σύμφωνα γιατί όχι και των κριτηρίων που θέτει το νομοσχέδιο αλλά με εξειδίκευση αυτών σε συγκεκριμένους δείκτες που θα συνάδουν με τις σύγχρονες επαγγελματικές ικανότητες που απαιτούνται. Αυτό θα λύσει και προβλήματα στιγματισμού αλλά και αποφυγή προβλημάτων με τους γονείς των μαθητών που θα μάθουν (όλα μαθαίνονται) ότι ο εκπαιδευτικός κρίθηκε μη ικανοποιητικός ή ακόμα και ικανοποιητικός. Επίσης η σύνδεση της αρνητικής αξιολόγησης με παρακολούθηση επιμορφωτικού προγράμματος υποβαθμίζει την αξία της επιμόρφωσης η οποία από εργαλείο βελτίωσης και ενημέρωσης για όλους τους εκπαιδευτικούς γίνεται εργαλείο επιβολής τιμωρίας. Πρέπει ο εκπαιδευτικός να στηρίζεται για τη βελτίωσή του από τον σύμβουλο και από τον διευθυντή και σε συνεργασία με τον ίδιο να προτείνονται τρόποι βελτίωσης αλλά και συγκεκριμένα επιμορφωτικά προγράμματα, από το σύνολο των προγραμμάτων που θα υλοποιούνται για όλους τους εκπαιδευτικούς, τα οποία θα βοηθούσαν στην εξέλιξή του.